خبرهای داغ:
امام جمعه سلماس گفت: راهیان نور در تربیت نسل جدید کشورمان نقش بی‌بدیلی دارد.
کد خبر: ۹۳۲۴۹۶۴
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سلماس، آئین افتتاحیه اردوی راهیان نور مجازی دانش آموزی شهرستان با همکاری بسیج دانش آموزی و معاونت اردویی و گردشگری سپاه سلماس و همکاری اداره آموزش و پرورش در مدرسه شاهد امام صادق علیه السلام برگزار شد.

حجت الاسلام سید ابراهیم طباطبایی امام جمعه شهرستان درباره اثربخشی این رویداد فرهنگی، گفت: برای معرفی الگوهای رفتاری و عملی در راستای تحقق تمدن نوین اسلامی باید از فناوری راهیان نور استفاده کنیم.

وی ادامه داد: راهیان نور، یاری کردن دین و خلق خدا و هم نصرت خدا را را به دنبال دارد و وقتی هدایت و نصرت خدا باشد چیز دیگری لازم نیست، دست اندرکاران راهیان نور دین خدا را کمک می‌کنند و خدمت به خلق خدا می‌کنند و قطعا خداوند متعال نصرت خود را نازل می‌کند و این مسیر پیمودنی است و ما خواهیم رفت.

طباطبایی  با بیان اینکه یکی از محورهای تمدن نوین اسلامی معلمان هستند، ادامه داد: اگر قرار باشد دانش آموز امروز دولت و تمدن اسلامی را بسازند باید به معلمان توجه ویژه‌ای شود، آموزش و پرورش مخاطبان میلیونی دارد که ۱۲ سال همراه آن هستند، بنابراین باید از این بستر برای تربیت نسل جدید به صورت اساسی استفاده شود.

 وی یادآور شد: به دلیل شیوع کرونا امسال راهیان نور به صورت مجازی برگزار می‌شود؛ امیدواریم راهیان نور در سال‌های آینده معلم محور و دانش آموز محور باشد.

انتهای پیام

ارسال نظرات