فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح الله(ره) خبر داد:

توزیع بیش از ۳۵ هزار بسته معیشتی و بهداشتی و ۳۵ جهیزیه کامل بین نیازمندان

فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح الله(ره) از توزیع بیش از ۳۵ هزار بسته معیشتی و بهداشتی و ۳۵ جهیزیه کامل بین نیازمندان در آستانه سال نو خبر داد.
کد خبر: ۹۳۲۵۰۳۶
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۷

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج، سرهنگ خداداد کاشفی فرمانده سپاه حضرت روح الله(ره) با اشاره به فعالیت های معاونت بسیج سازندگی این ناحیه از ابتدای سال99 تاکنون اظهار داشت: بسیج سازندگی ناحیه حضرت روح الله (ره) با همکاری حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج خواهر و برادر، در زمینه‌های مختلف از جمله ضدعفونی کردن معابر سطح شهر، تولید ۷۰ هزار عدد ماسک، راه اندازی ۳۰ کارگاه تولید ماسک و مواد ضد عفونی و بهداشتی در سطح باقرشهر، کهریزک، قلعه نو و حسن آباد فشافویه شهرستان ری،توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی و بهداشتی و همچنین تهیه ۳۵ ست کامل جهیزیه برای زوج های نیازمند اقدام کرده است.

وی تصریح کرد:همچنین معاونت سازندگی سپاه ناحیه حضرت الله( ره) نسبت به شناسایی محرومان و خانواده هایی که از شیوع کرونا آسیب دیده اند اقدام کرده و در راستای کمک به این عزیزان 30 واحد مسکونی نیازمندانی را که نیاز به مرمت و بازسازی داشته است تعمیر کرده اند.

فرمانده ناحیه حضرت روح الله (ره) گفت: با ایجاد تعامل بین ادارات شهرستان و مسئولان شهری و ائمه جمعه شهرستان اقدام به محرومیت زدایی و کاهش آسیب‌های اقتصادی،اجتماعی و فرهنگی ناشی از بیماری کرونا کرده ایم.

کاشفی در ادامه افزود: تمام اقدامات انجام شده با سازماندهی گروه‌های جهادی ناحیه حضرت روح الله(ره) زیر نظر معاونت سازندگی ناحیه انجام وظیفه می نماید که همچنان ادامه دارد و ان شاءالله در آینده نزدیک کمک های معیشتی بیشتری به مردم آسیب پذیر و محروم شهرستان انجام خواهد شد.

 

ارسال نظرات