به همت مرکز نیکوکاری امام رضا (ع) میبد صورت گرفت:
مرکز نیکوکاری امام رضا (ع) وابسته به حوزه علمیه خواهران میبد با کمک خیرین و کمیته امداد سه سری جهیزیه را برای زوج‌های جوان فراهم کرده است.
کد خبر: ۹۳۲۵۰۷۲
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۶:۳۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد، مدیر سطح ۲ حوزه علمیه خواهران میبد در مراسمی که در رضویه این شهرستان برگزار شد گفت: جهیزیه‌ها به سه زوج جوان که در آستانه تشکیل زندگی مشترک خود هستند تحویل داده می‌شود.
جعفری افزود: هرسری جهیزیه به ارزش ۵۰ میلیون تومان و درمجموع یکصد و پنجاه میلیون تومان شامل یخچال، اجاق گاز، جاروبرقی، پتو، رختخواب، ظروف و لوازم آشپزخانه است که برای آغاز یک زندگی مهیا شده است.
وی پنج کمک هزینه جراحی، توزیع بسته‌های معیشتی، توزیع غذای گرم بین خانواده‌ها، دلجویی از خانواده‌هایی که به علت کرونا عزیزان خود را از دست دادند، ارائه خدمات مشاوره‌ای و پرستاری از بیماران در بیمارستان از سوی طلاب را بخشی دیگر از فعالیت‌های مرکز نیکوکاری امام رضا (ع) برشمرد.
وی با درخواست از خیرین میبدی برای مشارکت در امور خیریه این مرکز گفت: معرفی پنج نفر نیازمند به مراکز تولیدی درجهت اشتغال، تهیه و توزیع ۲۰ چادرمشکی در هفته حجاب، تهیه و توزیع ۲۷۰ بسته فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی، شناسایی ۲۰۰ خانواده نیازمند و تشکیل پرونده جهت رسیدگی، جذب ۵۰ نفر نیکوکار و ۲۰ نفر امدادیار افتخاری را از دیگر فعالیت‌های این مرکز می‌باشد.
ارسال نظرات