خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس از اجرای جشنواره فرهنگی ـ. هنری «تاریخ‌سازان» به عنوان جایگزین اردو‌های راهیان نور دانشجویی در سال ۹۹ خبر داد.
کد خبر: ۹۳۲۵۲۱۱
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سعید یوسفی، مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس در جلسه ستاد استانی راهیان نور دانشجویی فارس از اجرای جشنواره فرهنگی ـ هنری «تاریخ‌سازان» به جای اردوهای راهیان نور دانشجویی در سال ۹۹ خبر داد و گفت: این جشنواره به‌ صورت استانی برگزار می‌شود.

وی موضوعات جشنواره مذکور را شهید دانشجو، شهادت، دفاع مقدس، راهیان نور، شهدای دانشجو مدافع حرم، جبهه مقاومت و... اعلام کرد و گفت: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در قالب متن ادبی و دل‌نوشته، عکس، فیلم کوتاه، مستند، پویانمایی، پوستر، کلیپ و... به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

سیدمصطفی موسوی، مدیر فرهنگ‌سازی بسیج دانشجویی فارس نیز در این جلسه گفت: یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید مدنظر قرار داد توجه به منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص شهداست به‌ همین دلیل برنامه‌ریزی‌های متعددی را انجام داده‌ایم از قبیل اجرای ۴۲ راهیان نور مجازی، اجرای برنامه زنده در جوار قبور مطهر شهدای گمنام  در دانشگاه‌‎ها، شبی با شهدا، اجرای برنامه‌های مجازی معرفتی بصیرتی در حوزه شهدا، تئاتر دانشجویی با موضوع راهیان‌نور، انتقال تجربیات راهیان نور دانشجویی در سال‌های گذشته که همگی این‌ها به دلیل شیوع کرونا به‌صورت مجازی برگزار خواهد شد.

وی سرکشی از ۴۲ خانواده شهدای دانشجو در سطح استان، ۴۲ بازدید یک روزه از باغ موزه دفاع مقدس و پخش زنده برنامه‌ها با دعوت از سخنران و راوی، مسابقه بزرگ کتابخوانی و تجلیل از ۱۴ نفر از برگزیدگان برتر، تولید و توزیع محتوای فرهنگی، هنری، رسانه‌ای در قالب کلیپ، پادکست صوتی، مستند، فیلم کوتاه، موشن گرافی، نماهنگ از جمله برنامه‌های جایگزین راهیان نور دانشجویی امسال عنوان کرد.

موسوی همچنین یکی از این برنامه‌ها را برگزاری دوره‌های خادم‌الشهدا اعلام کرد و گفت: دوره آموزشی خادم‌الشهدا و دست‌اندرکاران راهیان نور دانشجویی با هدف کادرسازی برای دوران پسا کرونا ویژه ۱۰۰ نفر از خادم‌الشهدا به‌صورت غیر حضوری و حضوری در صورت مناسب شدن شرایط کرونایی برگزارمی‌شود.

وی اشتراک‌گذاری کانال محتوایی راهیان نور قرارگاه مرکزی شهید علم‌الهدی کشور و انتشار مناسب سایر مباحث محتوایی موجود در حوزه شهدای دانشجو در فضای مجازی توسط ستاد راهیان نور دانشجویی را از دیگر برنامه‌ریزی‌های ناحیه بسیج دانشجویی در این راستا اعلام کرد.

مدیر فرهنگ‌سازی بسیج دانشجویی فارس در پایان گفت: این برنامه‌ها در بازه زمانی ۱۵ اسفندماه جاری تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۰ اجرا خواهند شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار