رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بهاباد:

جشن نیکوکاری در بهاباد به صورت غیر حضور‌ی و هوشمند برگزار می شود

رئیس کمیته امداد بهاباد گفت: با توجه به تعطیلی مدارس و آموزشگاه‌ها و قابل اجرا نبودن برپایی پایگاه‌های نیکوکاری و بدلیل ویروس کرونا، جشن نیکوکاری در شهرستان بهاباد به صورت غیر حضوری و هوشمند برگزارمی شود.
کد خبر: ۹۳۲۵۳۲۳
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از بهاباد: حمید دهقان بهابادی رئیس کمیته امداد بهاباد درگفتگو با خبرنگاران درخصوص برنامه‌های برگزاری جشن نیکوکاری در بهاباد اظهار داشت: جشن نیکوکاری در بهاباد با شعار عیدی برای همه و در روز‌های ۱۳ و ۱۴ و ۱۵ اسفند درسرتا سر شهرستان بهاباد برگزارمی شود و کمک‌های خیرین را برای نیکوکاران در شب عید جمع آوری میکنند.
رئیس کمیته امداد بهاباد با بیان اینکه در روز جشن نیکوکاری ۸ پایگاه ثابت وسیار کارجمع آوری کمک‌های مردم نوعدوست را بعهده دارند گفت:: مردم خیر و نیکوکار بهاباد سال گذشته مبلغی بالغ بر سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در جشن نیکوکاری کمک کردند دهقان بهابادی از جشن نیکوکاری به عنوان نمود عینی ایثار و فداکاری هموطنان در جهت کمک به همنوعان خود یاد کرد و گفت:: ما با تاسی از آموزه‌های دین باید این فرهنگ را در جامعه ترویج دهیم تا بتوانیم در راستای زدودن فقر و ایجاد نشاط و همدلی گام برداریم.
وی افزود: جشن نیکوکاری در پایان سال به منظور تامین اقلام شب عید دانش آموزان و نیازمندان جامعه با شعار عیدی برای همه در روز‌های ۱۳ و ۱۴ و ۱۵ اسفند ماه در کلیه مدارس و دفتر کمیته امداد امام خمینی (ره) و مصلی‌های نماز جمعه اجرا خواهد شد.
رئیس کمیته امداد بهاباد درادامه تاکید کرد با توجه به توصیه‌های وزارت بهداشت در خصوص شیوع ویروس کرونا مراسم نیکوکاری در این شهرستان به صورت غیر حضوری و هوشمند برگزار می‌شود و از طریق برنامه شاد دانش آموزان نیز قابل استفاده میباشد.
به منظورهرچه بهتر برگزارشدن جشن نیکوکاری جلسه هماهنگی وبرنامه ریزی جشن نیکوکاری باحضور جانشین ناحیه مقاومت بسیج و مسئو ل. بسیج سازندگی و رئیس کمیته امداد در دفترمدیر کمیته امداد بهاباد برگزارشد.
رئیس کمیته امداد بهاباد بابیان اینکه روش‌های غیرحضوری برای مشارکت مردم بهاباد در جشن نیکوکاری در نظر گرفته شده است افزود:خیران می‌توانند جهت کمک به نیازمندان در روز جشن نیکوکاری با روش غیرحضوری با کد دستوری # ۰۳۵۸*۸۸۷۷* و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۰۴۴۷ کمک‌های خود ر. ا. به نیازمندان پرداخت کنند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار