خبرهای داغ:

حساسیت و ظرافت خاص مسائل فرهنگی و تربیتی

شاهرود_امام جمعه شاهرود گفت: مسائل فرهنگی و تربیتی، هم به معنای عام و هم به معنای خاص آن، که به نهاد آموزش و پرورش مربوط می‌شود؛ از حساسیت و ظرافت خاصی برخوردار است.
کد خبر: ۹۳۲۵۵۸۶
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۳
به گزارش خبرنگار بسیج؛ به مناسبت هفته تربیت اسلامی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود، به همراه کارکنان حوزه پرورشی و تربیت بدنی، با امام جمعه شهرستان، دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار، حجت الاسلام و المسلمین عباس امینی، با سلام و درود به ارواح طیبه شهدا و تشکر از مجاهدان عرصه تعلیم و تربیت گفت: مسائل فرهنگی و تربیتی، هم به معنای عام و هم به معنای خاص آن، که به نهاد آموزش و پرورش مربوط می‌شود؛ از حساسیت و ظرافت خاصی برخوردار است و در دوران کرونا و پسا کرونا؛ ظرافت‌ها و حساسیت‌های این امر، صد چندان خواهد بود.
سیدمحمد موسوی معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معماران بزرگ تربیت اسلامی؛ شهیدان رجایی و باهنر، خاطر نشان کرد: تربیت اسلامی، در بستر فرهنگ عمومی شکل می‌گیرد و لازمه حرکت موثر و هدفمند کشور درمسیر خطیر تربیت، انسجام و هماهنگی همه دستگاه‌های مرتبط و موثر این حوزه می‌باشد.
در ادامه سید محمدرضا کریمی معاون پرورشی و تربیت بدنی، طرح‌های همدل، امین، امیدان؛ و جشنواره‌های زنگ دفاع، سلام و الگو را از شاخص‌ترین برنامه‌های حوزه پرورشی برشمرد و تاکید کرد در دوران کرونا، هرگاه شرایط حضور دانش آموزان با تعداد محدود فراهم بوده، برنامه‌های مختلفی انجام شده است، از جمله برگزاری جشن پیروزی انقلاب در کانون ملی شهید بهشتی و آیین‌های تجلیل از برگزیدگان مسابقات فرهنگی هنری در سطح مدارس.
ارسال نظرات
پر بیننده ها