خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس، از اختصاص نذورات ماه‌های محرم و صفر به بیمارستان‌های حضرت علی اصغر (ع)، شهید فقیهی و نمازی به‌صورت ارزاق خام به‌عنوان تلاشی برای تقویت تعامل مشترک با مجموعه سلامت خبر داد.
کد خبر: ۹۳۲۵۶۶۷
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۳

به گزارش خبرگزاري بسيج از فارس، حجت‌الاسلام سیدعباس موسوی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس در نشست شورای راهبردی اوقاف كه به‌منظور احیای موقوفه‌های سلامت این استان برگزار شد، با بیان اینکه دو مجموعه دانشگاه علوم پزشکی و سازمان اوقاف، با نیت خدمت به مردم همراه و همگام هستند.

وی بر احیای موقوفه‌های سلامت استان فارس به ویژه موقوفه‌های بزرگی مانند مجموعه نمازی، درمانگاه پوستچی، بیمارستان مادر و کودک شوشتری و خلیلی تأکید کرد.

موسوی با اشاره به شرایط ویژه کرونا در سال جاری، از اختصاص نذورات ماه‌های محرم و صفر به بیمارستان‌های حضرت علی اصغر(ع)، شهید فقیهی و نمازی به‌صورت ارزاق خام به‌عنوان تلاشی برای تقویت تعامل مشترک خبر داد و ابراز امیدواری کرد: این اقدام در سال‌های آتی نیز تداوم داشته باشد.

مدیركل اوقاف و امور خیریه فارس، موقوفات را نهادی مقدس خواند و اظهار کرد: وقف یک سیره جاری و سنت نیکو، برای کمک به مردم است و امید است با توجه به تلاش‌ها و پیگیری‌ها و تداوم این نشست‌ها شاهد احیای موقوفه‌های بزرگ سلامت استان فارس باشیم.

علی اكبری، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این نشست با بیان اینکه در شیراز با حجم بالای مراجعه بیماران از سراسر استان و ۸ استان جنوبی کشور مواجه هستیم، گفت: همین امر ما را در زمینه پذیرش بیمار و ظرفیت تخت‌های بیمارستانی با چالش مواجه ساخته و به‌ویژه در بیمارستان‌های نمازی و شهید دکتر فقیهی، دچار این معضل هستیم که امید است با تقویت همکاری‌ها، شاهد توسعه زیرساخت‌های حوزه سلامت و ایجاد بیمارستان یك‌هزار تختخوابی در استان باشیم.

اورنگ ایلامی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشكی شیراز نیز با اشاره به فعالیت‌های واحد تجهیزات پزشکی این معاونت، نسبت به تقویت همکاری با سازمان اوقاف و امور خیریه، برای وحدت رویه در توسعه تجهیزات مراکز درمانی استان اعلام آمادگی کرد.

منبع: ايکنا

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها