خبرهای داغ:

وحدت، بازدارنده ترین سلاح مقابل نفوذ دشمن است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهاباد وحدت اسلامی را تنها راه جلوگیری از نفوذ دشمن دانست و گفت: جهان تشیع و تسنن می بایست در تقویت وحدت و یکدلی اسلامی بیش از پیش کوشا باشند.
کد خبر: ۹۳۲۵۶۷۲
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰

 به گزارش خبرگزاری بسیج از مهاباد، حجت الاسلام سید علی سید نظری امروز در نشست روشنگری که به همت فرهنگی هنری سپاه مهاباد و حوزه خواهران گوگ تپه در محل مسجد روستای قوپی باباعلی برگزار شد، اظهار کرد: وحدت، رحمت و موهبت الهی است.

وی بیان کرد: اهل بیت ما و مخصوصاً امیر مومنان علی (ع) مایه رحمت و وحدت است و دشمنان اسلام با موضع گیری بر علیه این نمود اسلامی تلاش می کنند تا رهبران ما را مایه تفرقه در جهان معرفی کنند، با این وجود سخنان و عملکرد نسنجیده ما نباید به نیت شوم دشمن کمک کند.

 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهاباد وحدت اسلامی را تنها راه جلوگیری از نفوذ دشمن برشمرد و گفت: جهان تشیع و تسنن می بایست در تقویت وحدت و یکدلی اسلامی بیش از پیش کوشا باشند چرا که تفرقه، مهمترین سلاح در دست دشمن می باشد که تیز و کاری است.

 سید نظری افزود: امروزه دشمن نابودی دین مبین اسلام را در ذهن می پروراند؛ اگر حمله های دشمنان را بررسی کنیم می بینیم که همه هدف آنها فقط ضربه زدن به اسلام است.

وی اضافه کرد: حمله به فرهنگ اسلامی و مسلمانان، کشتن مسلمانان اعم از شیعه و سنی، تخریب اماکن مقدس مثل مساجد و حتی قبله گاه اولیه مسلمانان یعنی بیت المقدس، توهین به ساحت مبارک پیامبر(ص) و طراحی کاریکاتور های موهن از جمله هجمه ها و حمله های فرهنگی و ... است که دشمنان برای براندازی "اسلام" تدارک دیده اند.

حجت الاسلام والمسلمین سید نظری با بیان اینکه نوک پیکان دشمن تنها به طرف شیعه و سنی نیست، گفت: همه فتنه ها و ترفند های شیطانی دشمن نشان می دهد، اهداف شان تنها شیعه و سنی نیست بلکه ضربه زدن به اسلام و مسلمانان است.

انتهای پیام

ارسال نظرات