خبرهای داغ:
عصر امروز ضمن رونمایی از کتاب دفاع مقدس، دفتر جمعیت معتمدان شهرستان مسجدسلیمان و حومه به طور رسمی آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۹۳۲۵۶۹۴
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۲

به گزارش خبرنگار بسیج، عصر امروز چهارشنبه آئین افتتاح و بازگشایی دفتر جمعیت معتمدان شهرستان مسجدسلیمان و حومه با حضور اعضای جمعیت، بزرگان، نخبگان و فعالان صلح و سازش برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین علی قندعلی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی مسجدسلیمان و عضو این جمعیت با اشاره به اهمیت جایگاه صلح و سازش، گفت: تلاش می‌شود که اهداف متعالی این جمعیت ادامه‌دار باشد.

وی از زحمات و تلاش‌های «بیژن قنبری» در پیگیری امور جمعیت معتمدان تقدیر کرد و افزود: قنبری از پیشکسوتان و معتمدانی است که سال‌های عمر خود را در راه خدمت به مردم صرف کرد و هم اکنون با حضور جمعی خیراندیش به گره‌گشایی از کار مردم می‌پردازد که قطعاً این کارش جای تقدیر و تحسین دارد.

برزو سلطانی، از اعضای جمعیت معتمدان نیز در این مراسم بیان کرد: این جمعیت در حل و فصل بیش از ۳۰ مورد نزاع و قتل نقش داشته است و امید می‌رود که با حمایت مسئولان ارشد شهرستان از فعالیت‌های جمعیت معتمدان، تراکم پرونده‌ها در راهروهای مراکز قضائی کاهش یابد.

همچنین در این مراسم و با حضور دبیر جمعیت معتمدان شهرستان مسجدسلیمان و جمعی از بزرگان طوایف از کتاب «مسجدسلیمان پیشگام در دفاع مقدس» نوشته سید حیدر موسوی و با حضورش رونمایی و از زحمات مؤلف این کتاب تقدیر شد.

این کتاب ارزشمند با قلمی شیوا به روایتگری در خصوص وقایع هشت سال جنگ تحمیلی می‌پردازد و خلاصه‌ای از مجموعه کتب سید حیدر موسوی در خصوص جبهه و جنگ است.

به گزارش بسیج ، در راستای حمایت از فعالیت‌های مؤلف به میزان ۱۵ نسخه از کتاب توسط ریماز خریداری و به اعضای جمعیت اهدا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها