خبرهای داغ:
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین
معیری پور گفت: همزمان با سراسر کشور مانور روز بدون حادثه توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و با مشارکت دستگاه‌های امدادرسان در سطح راه‌های استان قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۲۵۷۳۹
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، علیرضا معیری پور معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین در این خصوص گفت: با توجه به در پیش بودن روزهای پایانی سال و لزوم آمادگی دستگاه‌های امدادی در مدیریت و ارائه خدمات مناسب در سوانح ترافیکی این مانور امروز پنجشنبه همزمان با سراسر کشور در محورهای مواصلاتی استان قزوین برگزار شد.

معیری‌پور افزود: در این مانور گشت های راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان به همراه تیم‌های دستگاه‌های امدادی عضو کمیسیون ایمنی شامل جمعیت هلال احمر، مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای دانشگاه علوم پزشکی و پلیس راه در تمامی محورهای مواصلاتی استان حضور یافتند.

وی، کاهش حوادث رانندگی، ارتقای ایمنی راه‌ها و تقویت آمادگی دستگاه‌های امدادرسان را از جمله اهداف برگزاری این مانور عنوان کرد و اظهار امیدواری کرد با اینگونه اقدامات و برنامه‌ها تخلفات رانندگی به میزان قابل توجهی کاهش یابد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین افزود: آبان ماه امسال نیز همزمان با هفته ایمنی حمل و نقل یک دوره مانور روز بدون حادثه برگزار شده بود که در کنار سایر برنامه‌های ایمنی و ترافیک این اداره کل که در طول سال اجرا می‌شوند تجربه خوبی از اینگونه برنامه‌ها در جهت کاهش حوادث رانندگی بود.

۱۰۱۰/ت۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها