نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: مزار شهدا باید جایگاهی باشد برای افرادی که مسیر رشد و تعالی را در استقامت شهدا می‌بینند.
کد خبر: ۹۳۲۵۸۵۱
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت الاسلام و المسلمین یوسف علی شکری در حاشیه سفر به استان لرستان که به منظور شرکت در یادواره استانی شهدای زن یا فرشتگان تاریخ ساز انجام شد، اظهار کرد: یکی از دستورات مقام معظم رهبری حفظ شأن و منزلت شهدا است، ما باید به جایی برسیم که مزار شهدا دارالشفا باشد.

وی افزود: ما به دنبال این هستیم  که گلزار شهدا مزار امام زاده باشد و مورد تکریم و تجلیل افرادی که می‌خواهند از این شهدای مقاوم الگو بگیرند قرار بگیرد.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: مزار شهدا باید جایگاهی باشد برای افرادی که مسیر رشد و تعالی را در استقامت شهدا می‌بینند، همچنین محل زیارت انسان‌های آزاده باشد تا آزادگان راه آزادگی را از این شهدا بیاموزند.

حجت الاسلام و المسلمین شکری خاطرنشان کرد: یکی دیگر از برنامه‌های ما برای خانواده شهدا ارتقا معنویت و به روز رسانی در طراز شهدا است تا خانوادههای شهدا پاسدار و اولین سنگربان دفاع از حریم شهادت باشند.

وی تاکید کرد: ما افتخار می‌کنیم که از خانواده شهدا به‌ عنوان الگوهای صبر، استقامت و بالندگی جامعه راه وفاداری را بیاموزیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان نیز در حاشیه این مراسم به برگزاری کنگره شهدای زن استان اشاره کرد و گفت: کنگره هفده هزار شهیده، جانباز و آزاده کشور در نوزده اسفند در هفته شهدا برگزار می‌شود.

محمود زرین جویی افزود: در لرستان نیز  در راستای کنگره ملی همچنین در راستای کنگره ۶۳۰۰ شهید لرستان شنبه ۱۶ اسفند یادواره شهدا و جانبازان زن استان با حضور نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: در لرستان ۸۷۴ شهید و جانباز زن داریم.

گفتنی است نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران بلافاصله در گلزار شهدای خرم‌آباد حضور پیدا کرد و ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا اقدام به غرس نهال در گلزار شهدا کرد. 
انتهای پیام/

ارسال نظرات