برگزاری اردوی راهیان‌نور دانش‌آموزی لرستان در بستر فضای مجازی

مسئول سازمان اردویی گردشگری راهیان نور سپاه حضرت ابوالفضل لرستان گفت:  اردوی راهیان نور امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا در بستر فضای مجازی انجام می‌شود.
کد خبر: ۹۳۲۶۰۶۹
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۹

سرهنگ مرتضی سپهوند در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بسیج از لرستان در رابطه با برگزاری اردوی راهیان نور امسال اظهار داشت: هر ساله اردوی راهیان نور راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با حضور تعداد قابل توجهی از دانش آموزان و دانشجویان و خانواده ها برگزار می شد و افراد با قرار گرفتن درمناطق عملیاتی و جنگی  شناخت بیشتری در مورد شهدا و دفاع مقدس پیدا میکردند.

وی افزود: به دلیل شیوع کرونا از اسفند سال گذشته تاکنون اعزام به اردوی راهیان‌نور انجام نشده و سعی شده تا همان برنامه مناطق عملیاتی  در بستر فضای‌مجازی برای دانش‌آموزان  به نمایش گذاشته شود.

مسئول سازمان اردویی گردشگری راهیان نور سپاه حضرت ابوالفضل لرستان گفت: گروه مستند‌ساز ، خبرنگار، راوی  و....  در مناطق هویزه، اروند رود،علقمه و شلمچه حضور داشته و برنامه ضبط کردند تا در بستر فضای مجازی ارائه شود.

وی با بیان اینکه کانال راهیان نور لرستان در شبکه شاد ایجاد شده، عنوان کرد: معمولا  درسال نزدیک به 5 هزار دانش‌آموز به اردوی راهیان نور اعزام می‌شد که پیش بینی می‌شود با این روش بالای 20 هزار نفر در این اردوها شرکت خواهند داشت.

سپهوند گفت: قطعا علاوه بر دانش آموزان خانواده آنها نیز می‌توانند در این اردوها شرکت کنند و محدودیتی برای حضور دانش‌آموزان نیز وجود ندارد .

وی بیان کرد:برنامه‌های این کانال شامل اجرای سرود، تئاتر، مسابقه و تصاویر بسیار زیبا از مناطق عملیاتی در بستر شبکه شاد و سایر پیام‌رسان‌های ایرانی به نمایش گذاشته می‌شود.

مسئول سازمان اردویی گردشگری راهیان نور سپاه حضرت ابوالفضل لرستان گفت:  ما سعی داریم این برنامه به صورت شهرستانی پخش شود  به گونه ای که فقط یک روز مختص به راهیان نور یک شهرستان باشد و برنامه آموزشی دیگری دراین روز انجام نشود.

وی افزود: دانش‌آموزان با سفر مجازی به این اردو می‌توانند با رشادت‌ها و از جانفشانی‌های شهدا و رزمندگان آشنا شوند.
انتهای پیام/

ارسال نظرات