خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج):در راستای کمک مومنانه در رزمایش مواسات اقدامات بسیار خوبی در سطح استان اصفهان انجام گرفته است وباعث شده است بسیاری از مشکلات مردم برطرف شود و امروز قرارگاه امام حسن مجتبی(ع)تشکیل شد
کد خبر: ۹۳۲۶۰۷۵
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، پیش از ظهر امروز و در جلسه قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در ستاد سپاه صاحب الزمان(عج) سردار مجتبی فدا فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) ضمن تبریک پیشاپیش مبعث پیامبر اکرم حضرت محمد رسول الله(ص) اظهار کرد: در راستای کمک مومنانه در رزمایش مواسات اقدامات بسیار خوبی در سطح استان اصفهان انجام گرفته است و باعث شده است بسیاری از مشکلات مردم برطرف شود.


وی با اشاره به اقدامات بسیار خوب کمک مومنانه افزود ، الحمدالله به کمک به همت یاری مسئولین و همه دستگاه های مختلف امروز شرایطی فراهم شده است که دشمنانی که ما را تحریم می کردند و جو سازی می کردند و علیه جمهوری اسلامی و مانع خرید ماسک و اقلام بهداشتی شده اند الان خودشان دچار مشکلات زیادی شدند.

فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) با بیان اینکه امیدواریم این وحدت همدلی و انسجام و هماهنگی و همکاری حول محور تدابیر مقام معظم رهبری در ماه رجب و در آستانه بعثت پیامبر گرامی اسلام صورت گرفته است انشالله حرکت خیلی خوب و عظیمی باشد و در همه سطح استان و محلات برگزار شود.


وی در ادامه افزود امیدواریم بتوانیم بخش اعظمی از مشکلات و نیازهای خانواده های نیازمند را در ایام پیش رو بالاخص شب عید چه در قالب بسته معیشتی و چه در قالب خرید شب عید و مایحتاج شب عید و ماه مبارک رمضان تأمین کنیم.

سردار فداء:اولین قرارگاه ها در شهرستانها با محوریت فرماندار محترم و تمامی دستگاه ها با همپوشانی و تقویت یکدیگر به فعالیت و خدمت‌رسانی به مردم بپردازند و انشاالله بتوانند یک بار دیگر تعالیم اسلام و سیره ائمه معصومین و کمک به هم نوع  و بتوانیم بخشی از مشکلات و مسائل مردم را به واسطه این کمک مومنانه رفع کنیم.


وی با اشاره به قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) بیان کرد ، این قرارگاه حول محور محلات سازماندهی خواهد شد و با تمام ارگانی که در مساجد حضور دارند باید فعال شود و روزانه از طریق سپاه ناحیه گزارشات به رده استان ارائه خواهد شد و زمانبندی و هماهنگی اقدامات به صورت روزانه باید انجام شود.

فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج)؛انشالله امیدواریم همانطور که از ابتدای سال مشارکت و وحدت بین دستگاه‌های مختلف زبانزد عام و خاص بوده و استان اصفهان به عنوان استان برتر در امر کمک مومنانه و مواسات در کشور شناخته شده است در این مرحله هم با برپایی چادر و ایستگاه‌ها در مراکز و محلات مختلف بتوانیم این کار بزرگ را به نحو احسنت انجام دهیم.


سرهنگ علی مقواساز جانشین سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) در ادامه افزود؛ با تشکیل قرارگاه شهید حاج قاسم سلیمانی در محلات اتفاق خیلی خوبی افتاد و باعث غربالگری ، شناسایی محرومین و کمک به مردم و اقشار مختلف جامعه شده است.


وی افزود قرارگاه مواسات و کمک مومنانه امام حسن مجتبی متشکل از سپاه صاحب الزمان(عج) ، دفتر رسیدگی به امور مساجد،نماینده ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، اتاق بازرگانی ، کمیته امداد ، نماینده استانداری ، مسئول سیاستگذاری امور ائمه جمعه ،شهردارها،اتاق اصناف ، نمایندگی آستان قدس رضوی ، سازمان تبلیغات اسلامی و صدا و سیما است و این مجموعه در استان اصفهان در کنار همدیگر و با هم افزایی بیشتر برای کمک به نیازمندان شکل گرفته است.


جانشین سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) با اشاره به اینکه این ستاد در شهرستانها بومی بوده که با نظر فرمانداران شهرستان ها به صورت پیشنهادی با توجه به موضوعات شهرستانی قابلیت افزایش یا کاهش افراد ارکانی ستاد را دارد و در تمامی محلات بخش ها و روستاها و دهیاری ها انشالله بتوانیم این قرارگاه را فعال کنیم.


مقواساز با تاکید بر اینکه شعار قرارگاه با (سلامت ، معنویت ، معیشت) شکل گرفته است و انشالله بتواند در هیچ محله ای هیچ محرومی بدون غذا و مایحتاج نماند، این قرارگاه در محلات با هدف هم افزایی بیشتر مردم محل تشکیل خواهد شد و همه مردم محل می‌توانند در این قرارگاه ها مشارکت داشته باشند.


وی با اشاره به هدف قرارگاه ابراز داشت: منظور این قرارگاه که شکل گرفته است به صحنه آوردن تمامی ظرفیت های استان شهرستان ها و بخش ها و روستاها و محلات برای خدمت رسانی مردم از تمام ظرفیت ها استفاده شود ، بتوانیم با شناسایی هر چه بهتر و دقیق تر نیازمندان به این عزیزان کمک رسانی کنیم ، همگرایی و خدمت رسانی همه دستگاهها شناسایی محرومین و توزیع عادلانه هدفمند مطابق بانک اطلاعاتی سامانه مهر کریمانی در استان اصفهان از دیگر اهداف این قرارگاه کمک مومنانه می‌باشد.


جانشین سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) در پایان افزود: زمان اجرای جمع آوری و تهیه اقلام معیشتی طرح از تاریخ ۱۵ اسفند ماه الی ۲۱ اسفندماه می باشد ، از ۲۱ اسفند ماه تا ۲۷ اسفند ماه عید مبعث تا عید سوم شعبان میلاد امام حسین علیه السلام از عید تا عید توزیع اقلام بین نیازمندان و محرومین شکل میگیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها