اجراي همزمان طرح عملياتي ظفر در 4 شهرستان استان مرکزی

جانشين فرمانده انتظامي استان از اجراي طرح ظفر در شهرستان هاي محلات، خمين، خنداب و شازند در يك عمليات برنامه ريزي خبر داد و گفت:‌ با اجراي اين طرح در 20نقطه ،‌153 نفر به دليل ارتكاب جرايم مختلف دستگير شدند.
کد خبر: ۹۳۲۶۱۱۰
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، سرهنگ "يوسف سپهوند" در جمع خبرنگاران در تشريح جزئيات اين خبر گفت: با توجه به بازخوردهاي بسيار رضايت بخش احصاء شده از پيگيري مطالبات مردمي در اجراي طرح هاي عملياتي ظفر در سطح استان، برنامه ريزي تداوم و اجراي اين طرح ها با احصاء‌كارشناسي از فراواني جرايم و درخواست هاي شهروندان با جديت در دستور كار پليس استان قرار گرفت.

وي اضافه كرد: طي يك برنامه ريزي منسجم انجام شده مرحله هاي 23، 24، 25 و 26 طرح ظفر در شهرستان هاي محلات، خمين،‌خنداب و شازند طي چهار روز در هفته گذشته در اين شهرستان ها اجرايي شد و دستاوردهاي بسيار ارزنده اي در برخورد با مجرمان به دست آمد.

اين مقام انتظامي اضافه كرد: در مدت زمان اجراي اين طرح در اين شهرستان ها،20 نقطه مورد پاك سازي قرار گرفت و تعداد 153 نفر نيز به دليل ارتكاب جرايمي چون سرقت،‌مواد مخدر، قاچاق كالا، احكام قضائي و ... دستگير شدند.

جانشين فرمانده انتظامي استان مركزي تصريح كرد:‌ كشف هفت ميليارد و 630 ميليون ريال كالاي قاچاق و دستگيري 10 قاچاقچي كالا، كشف حدود 13 كيلوگرم انواع مواد مخدر و دستگيري 82 نفر خرده فروش و معتاد متجاهر و دستگيري 41 نفر سارق و كشف 66 فقره انواع سرقت در اعتراف سارقان بخشي از دستاوردهاي به دست آمده در اجراي اين طرح هاي ظفر در 4 شهرستان هدف بود.

سرهنگ سپهوند ادامه داد: در ارتقاء امنيت ترافيكي نيز تعداد 4 هزار و 670 دستگاه وسيله نقليه اعمال قانون و 52 دستگاه خودرو و موتورسيكلت نيز توقيف و روانه پاركينگ شد.

وي تصريح كرد: در مدت زمان اجراي اين مرحله از طرح ظفر، 159 حكم قضائي اجرايي شد و 30 نفر نيز به دليل داشتن احكام جلب دستگير شدند.

جانشين فرمانده انتظامي استان مركزي با بيان تداوم طرح هاي ظفر در سطح استان مركزي گفت: با استمرار طرح هاي ظفر در سطح استان و تداوم و تقويت مشاركت هاي مردمي در اجراي اين طرح ها، كيفيت و اثربخشي طرح ها در مقايسه با طرح هاي قبلي بسيار مشهود بوده و شهروندان مي توانند با توجه به ادامه داشتن اين طرح ها، ضمن ارائه گزارش هاي خود از طريق مركز فوريت هاي پليس 110، هر گونه انتقاد، پيشنهاد، شكايت و پيام هاي تقدير از پليس را از طريق شماره تلفن 197 به مسئولان انتظامي منعكس كنند.

انتهای پیام 

ارسال نظرات