خبرهای داغ:
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان خبر داد
همدان-مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از اجرای طرح نوروزی تعزیرات حکومتی  از ۱۶ اسفند تا ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۰ خبر داد.
کد خبر: ۹۳۲۶۱۱۳
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۳
آغاز طرح نوروزی تعزیرات حکومتی در همدانداریوش جودکی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: طرح نظارتی ویژه نوروز با همکاری دستگاه‌های نظارتی از جمله  سازمان صمت، اتاق اصناف، دانشگاه علوم پزشکی، دامپزشکی و ... کلید خورد.  

وی با بیان اینکه هدف از اجرای این طرح افزایش و تولید پرونده نیست، افزود: هدف اصلی این طرح طبق سنوات گذشته علاوه بر انجام وظیفه ذاتی ما یعنی رسیدگی وصدور حکم، حمایت از اقشار آسیب پذیر، سالم سازی فضای کسب وکار، نظارت برتوزیع کالا و خدمات، حضور موثر و حد اکثری تعزیرات حکومتی برای برخورد با اخلالگران بازار است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از اجرای طرح نوروزی تعزیرات حکومتی  از ۱۶ اسفند تا ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۰ خبر داد و عنوان کرد: در این طرح روزانه هشت اکیپ در مرکز استان و شهرستان‌ها از صبح تا ساعت ۱۸ عصر آماده خدمت‌رسانی به شهروندان گرامی هستند.

وی در بخش دیگری از سخنانش عنوان کرد: با توجه به گزارش سازمان صمت مبنی بر عدم اعلام موجودی انبار دو واحد لاستیک فروشی مبنی بر احتکار ۷۴۰ حلقه لاستیک خودرو به ارزش بیش از ۸ میلیارد و ۵۱۴ میلیون ریال، پرونده مشارالیهم به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

جودکی ابراز داشت: شعبه هیات بدوی تعزیرات حکومتی همدان پس از احراز تخلف احتکار وجری تشریفات قانونی متهمین را علاوه بر الزام به عرضه در شبکه رسمی با نظارت سازمان صمت، در مجموع به پرداخت مبلغ ۵ میلیارد و ۹۶۰ میلیون و ۱۵۰ هزار ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد که جریمه هر دو پرونده در شعبه وصول و به حساب خزانه دولت واریز شد.

وی ادامه داد: از اول سال تاکنون ۲۲۵ فقره پرونده احتکار با محکومیت بیش از ۳۳۲ میلیارد و ۶۲۰ میلیون ریال در تعزیرات حکومتی استان رسیدگی شده است که بیشترین پرونده‌ها به ترتیب احتکار مواد غذایی روغن، برنج، شکر و... بیش از ۲۷ میلیارد ریال، لوازم خانگی بیش از ۲۶ میلیارد ریال لاستیک بیش از ۲۱ میلیارد ریال بوده است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات