خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
فرمانده سپاه ناحیه بقیة‌الله (عج) شیراز گفت: در سپاه فجر فارس قرارگاه شهید اسکندری راه‌اندازی شده است تا بتوانیم سهمی در کمک‌رسانی به مردم داشته باشیم.
کد خبر: ۹۳۲۶۱۲۶
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ پاسدار مجید علی‌پور، فرمانده سپاه ناحیه بقیة‌الله(عج) شیراز در مراسم آغاز كاشت درخت در محدوده پیاده‌راه سلامت منطقه ۲ شهرداری شیراز گفت: در سپاه فجر فارس قرارگاه شهید اسكندری راه‌اندازی شده است تا بتوانیم سهمی در كمك‌رسانی به مردم داشته باشیم.

وی با بیان اینكه بخشی از وظیفه سپاه به بحث كمك‌رسانی به مردم و محرومیت‌زدایی معطوف شده است، از همكاری‌های شهرداری در این راه قدردانی افزود: هر جایی كه برای كمك‌رسانی به مردم نیاز به همكاری داشتیم، شهرداری به خوبی پای كار آمد.

علی‌پور همچنین ضمن قدردانی از همراهی‌های مراكز مردمی و مساجد در راه كمك‌رسانی به مردم گفت: این ارتباط و تعامل خوب سازمان‌ها و نهادهای مختلف در كنار هم به نفع مردم تمام می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز با یادآوری نقش مردم در طول عمر انقلاب اسلامی اظهار كرد: ملت ایران لایق بهترین‌ها هستند و هر كسی به سهم و وسع خویش باید برای خدمت به آنان كمك كند.

وی بیان كرد: قرارگاه مردم‌یاری شهید اسكندری همگام با سایر مجموعه‌ها و شهرداری تلاش می‌كند تا بخشی از مشكلات مردم را مرتفع كند.

علی‌پور به اجرای پروژه پیاده‌راه سلامت منطقه ۲ شهرداری شیراز اشاره كرد و گفت: تجربه نشان داده است وعده‌هایی كه شهردار منطقه ۲ شیراز می‌دهند حتماً محقق می‌شود و امیدواریم این همكاری‌ها زمینه ارتقای خدمت‌رسانی به مردم این منطقه را بیشتر از قبل فراهم كند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار