وزیر ارشاد:

برای بیمه خبرنگاران برنامه ریزی جدی انجام می‌شود

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بیمه خبرنگاری از جمله دغدغه‌های منطقی اصحاب رسانه است و برای آن برنامه ریزی جدی انجام می‌شود.
کد خبر: ۹۳۲۶۲۰۰
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، سید عباس صالحی در ادامه سفر خود به دارالعباده با حضور در نشست نخبگان، جوانان، برگزیدگان و فعالان سیاسی، اجتماعی و فرهنگی، اظهار کرد: ترکیبی موفق از اقتصاد و فرهنگ است.

وی افزود: توسعه یزد در مباحث فرهنگی و اقتصادی می‌تواند به الگوی مناسبی برای دیگر استان‌های کشور‌های تبدیل شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان این‌که استان یزد یک اتصال تاریخی در دوره‌های مختلف دارد، افزود: تقویت زیرساخت‌های فرهنگی استان یزد از جمله اقدامات انجام شده و در دستور کار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

صالحی افزایش سرانه فرهنگی در استان‌های مختلف کشور را رویکرد جدی وزارت ارشاد دانست و بیان کرد: جریان حمایت از نهاد‌های مدنی و صنفی یکی از افتخارات دولت است.

وی تقویت و راه‌اندازی خانه‌های مطبوعات را از جمله اقدامات حائز اهمیت در راستای حمایت از اصحاب رسانه عنوان و تصریح کرد: تقویت نهاد مدنی و صنفی حوزه رسانه اقدامی ارزشمند برای تقویت بیش از پیش حوزه فرهنگ و رسانه است.

وزیر ارشاد در بخش دیگری از سخنان خود بیمه خبرنگاران را دغدغه‌ای منطقی دانست و بیان کرد: موضوع رفع مشکلات بیمه خبرنگاری با دستگاه‌های مختلف مطرح شده و حمایت از حوزه خبر و رسانه باید در دستور کار جدی دستگاه‌های مختلف قرار گیرد.

وی چالش‌های مالیاتی را از دیگر دغدغه‌های درست حوزه رسانه عنوان کرد و گفت: با توجه به میزان درآمد اصحاب رسانه، خبرنگاران نباید دغدغه حوزه مالیاتی داشته باشند.
ارسال نظرات