خبرهای داغ:
اسدآباد-بخشدار پیرسلمان شهرستان اسدآباد از ممنوعیت هر گونه مراسم تجمعی در راستای پیشگیری از شیوه بیماری کرونا در این بخش خبر داد.
کد خبر: ۹۳۲۶۲۴۶
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵

ممنوعیت هرگونه مراسم تجمعی در بخش پیرسلمانبه گزارش خبرگزاری بسیج، محمود فیروزبخت در ستاد پیشگیری، کنترل و مقابله با بیماری کرونا بخش پیرسلمان که با حضور معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی و دهیاران بخش پیرسلمان برگزار شد، اظهار داشت:دهیاران در روستاها در رابطه با پیشگیری و مقابله با کرونا از زمان شیوع بیماری در شهرستان اقدامات ارزشمندی انجام دادند که این اقدامات آنان قابل تقدیر و قدردانی است.

وی ضدعفونی معابر، اطلاع رسانی در راستای رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در سطح روستاها، جلوگیری از برگزاری هرگونه مراسم تجمعی اعم از عروسی و عزا، توزیع بروشورهای آموزشی و نصب بنر، توزیع ماسک را از جمله اقدامات انجام گرفته دهیاران بخش پیرسلمان در شیوع کرونا برشمرد.

بخشدار پیرسلمان افزود: با توجه به وضعیت شکننده شهرستان و بخش پیرسلمان به منظور جلوگیری از انتشار ویروس کرونا موصوف به انگلیسی در سطح روستاهای بخش نسبت به تشکیل تیم‌های بازرسی با عضویت دهیار، پایگاه بسیج، بهورز و رئیس شورا اقدام و از هرگونه مراسم تجمعی جلوگیری می‌شود.

وی ادامه داد: از واحدهای نانوایی و صنفی نیز بازدید و نسبت به اطلاع‌رسانی مجدد شیوه‌نامه‌های بهداشتی از قبیل استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از مواد ضد عفونی به نحو صحیح در سطح روستاها اقدام لازم بعمل آمد.

فیروزبخت عنوان کرد: از دهیاران درخواست داریم تا با مسئولین پایگاه‌های بسیج در راستای اجرای طرح سردار شهید «حاج قاسم سلیمانی» همکاری و از هیچ اقدامی در این راستا مضایقه نکنند.

وی تاکید کرد: دهیاران در راستای جلوگیری از انتشار بیماری های مشترک بین حیوانات و انسان تمهیدات لازم را در سطح روستاهای بخش پیرسلمان اتخاذ و همکاری لازم را با دانشکده علوم پزشکی و اداره دامپزشکی شهرستان داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات