رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان بوشهر مطرح کرد؛

کمک به دانش آموزان بی ‌بضاعت بوشهری در پوشش "طرح لبخندرضایت"

مسئول بسیج فرهنگیان بوشهر با اشاره کمک‌ به دانش آموزان بی ‌بضاعت بوشهری در پوشش طرح لبخند رضایت گفت:طرح کمک مومنانه می‌تواند نقش به سزایی در ایجاد همدلی و جلوگیری از بروز نارضایتی‌ها ناشی از مشکلات داشته باشد.
کد خبر: ۹۳۲۶۳۱۴
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، عبدالرضا ریزی  با اشاره به اقداماتی که سازمان بسیج فرهنگیان استان بوشهر در راستای طرح کمک مومنانه انجام داده است، گفت: بعد از صحبت‌های مقام معظم رهبری در مورد کمک‌های مومنانه در همه اقشار شور و هیجانی برای کمک به یکدیگر شکل گرفت که در این راستا فرهنگیان هم مانند سایر اقشار با لبیک گفتن به مقام معظم رهبری، اقداماتی را در دو مرحله انجام دادند.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان بوشهر افزود: طرح کمک مومنانه در این استان در دو مرحله صورت گرفت مرحله اول آن در ماه رمضان گذشته و مرحله دوم در تابستان انجام شد. بعد از اجرایی شدن این دو مرحله، طرح کمک مومنانه در قالب طرح پویش لبخند رضایت ادامه پیدا کرد.

ریزی در مورد جزئیات اقدامات صورت گرفته توسط بسیج فرهنگیان استان بوشهر در قالب طرح کمک مومنانه و پویش لبخند رضایت تصریح کرد: در مجموع در راستای طرح کمک مومنانه، تا پایان بهمن ماه سال جاری 91 میلیون و 620 هزار تومان به اقشار نیازمند کمک شد و بیش از ۵ میلیون تومان هم کمک‌های غیرنقدی صورت گرفت. همچنین مجموعا ۶هزار و ۲۷۰ بسته‌های معیشتی به ارزش ۶۵۰میلیون تومان در میان محرومین توزیع شد.

وی ادامه داد: همزمان با شروع مدارس کمک هزینه کتب درسی نیز به ۵۴۲ دانش‌آموزان بی‌بضاعت پرداخت و ۶هزار و ۶۰۰ بسته لوازم التحریر توزیع شد. هزینه پوشاک و فرم مدارس ۳۲۱نفر از دانش‌آموزان نیازمند را پرداخت کردیم. علاوه بر این بیش از ۵هزار پرس غذا هم در میان محرومین توزیع شد.

ریزی در خصوص آمار کمک‌های صورت گرفته براساس طرح پویش لبخند رضایت اظهار کرد: در راستای اجرایی شدن طرح پویش لبخند رضایت در مجموع ۲۴۷ تبلت و گوشی هوشمند در میان دانش‌آموزان بی‌بضاعت توزیع شد. مجموع کمک‌های صورت گرفته در قالب این طرح دو میلیارد و ۱۹۰ میلیون تومان بود.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان بوشهر با تاکید بر لزوم تداوم طرح‌هایی از قبیل طرح کمک مومنانه و پویش لبخند رضایت یادآور شد: همانطور که رهبر معظم انقلاب در سخنرانی خود به مناسبت روز درختکاری تاکید کردند تاثیر کرونا بر معیشت مردم غیرقابل انکار است و در نتیجه تعداد نیازمندان در جامعه روز به روز افزایش پیدا کرده لذا ضرورت دارد که طرح‌هایی از این قبیل اجرا شوند. کمااینکه طرح‌هایی مانند طرح کمک مومنانه می‌تواند نقش به سزایی در ایجاد همدلی و جلوگیری از بروز نارضایتی‌ها ناشی از مشکلات اقتصادی نیز داشته باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار