فرماندار خرم‌آباد از راه‌اندازی ستاد انتخاباتی شورای شهر در این شهرستان خبر داد .
کد خبر: ۹۳۲۶۳۷۸
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، جعفر طولابی امروز در شورای اداری خرم آباد، با اشاره به شیوع کرونا در لرستان، اظهار کرد: با شیوع کووید ۱۹ در خرم‌آباد، اقدامات خوبی در راستای کنترل و پیشگیری از این بیماری توسط دستگاه‌های اجرایی، نهادهای انقلابی و همچنین تشکل‌های مردمی انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: علی‌رغم همه محدودیت‌ها، تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی، اما دولت اقدامات شایسته‌ای در حوزه‌های مختلف داشته که در راستای خنثی‌سازی نقشه‌های شوم دشمنان، بایستی خدمات نظام برای مردم تبیین و اطلاع‌رسانی شود.

فرماندار خرم‌آباد با بیان اینکه ۱۳۳ پروژه فعال عمرانی با اعتبار ۱۱۴ میلیارد تومانی در شهرستان داریم، افزود: همچنین ۱۹ پروژه مهم جهش تولید در حوزه‌های عمرانی و اقتصادی داریم که تاکنون بالغ بر ۲ هزار و ۲۴۴ میلیارد تومان برای آن‌ها صرف شده است.

طولابی از افتتاح فاز نخست آزادراه خرم‌آباد به اراک تا بهار سال آینده خبر داد و گفت: ۲ هزار میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده، ضمن اینکه میانگین پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها ۸۰ تا ۸۵ درصد است که برخی ها تا پایان سال و برخی نیز تا اوایل ۱۴۰۰ به بهره برداری می رسند.

وی ادامه داد: ۲۱ پروژه کلیدی اقتصادی عمرانی با پیشرفت ۶۰ درصدی در خرم‌آباد داریم که تاکنون ۸۵۹ میلیارد تومان برای تکمیل آن‌ها هزینه شده که از جمله این پروژه ها می توان به چهارخطه های خرم‌آباد-چگنی، خرم‌آباد-سپیددشت، خرم‌آباد-الشتر و ۷ سد مخزنی اشاره کرد.

فرماندار خرم‌آباد با اشاره به وجود ۵۱ پروژه عمرانی ناشی از سیل با اعتبار ۲۲۰ میلیارد تومان در حوزه شهر و روستا، گفت: ۱۹۵ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی طی سال جاری پرداهت شده که برای ۴ هزار و ۳۰۰ نفر شغل ایجاد شده است.

آماده‌سازی بسترهای لازم جهت برگزاری انتخاباتی پرشور

طولابی با اشاره به برگزاری 2 انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر در خرم‌آباد طی خردادماه سال آینده، از آماده‌سازی بسترهای لازم جهت برگزاری انتخاباتی پرشور خبر داد.

وی از راه‌اندازی ستاد انتخاباتی شورای شهر خرم‌آباد خبر و ادامه داد: از ۲۰ اسفند به مدت یک هفته فرایند ثبت‌نام از داوطلبان آغاز می‌شود، ضمن اینکه انتظار می‌رود داوطلبان با توجه به شرایط و قوانین اعلام شده، در موعد مقرر اقدام به ثبت‌نام کنند.

فرماندار خرم‌آباد بر لزوم سلامت انتخابات و صیانت از آرای مردم تاکید و تصریح کرد: بایستی بی‌طرفانه و بدون جانب‌داری به مردم اطمینان دهیم که انتخابات را در صحت و سلامت کامل برگزار خواهیم کرد.

طولابی به خطر شیوع کرونای جهش یافته در خرم‌آباد و ثبت یک مورد آلودگی در این شهرستان اشاره و تصریح کرد: بایستی از همه ظرفیت‌ها برای جلوگیری از پیشرفت این بیماری استفاده کرد.

وی، رعایت پروتکل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک، پرهیز از برگزاری دورهمی‌ها و جلوگیری از تجمع افراد در مکان‌های پر ازدحام را از مهمترین راهکارهای پیشگیری از ابتلا به کرونا برشمرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات