نشست هم اندیشی کانون های بسیج هنرمندان استان تهران با فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع)

نشست هم اندیشی و توانمندسازی انجمن های هنری و ادبی و کانون های بسیج هنرمندان استان تهران با حضور فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۲۶۳۹۲
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۷

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج، این نشست همزمان با سالروز شهادت شهید همت به   با حضور سردار ذوالقدر فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) ، سرهنگ پاسدار حاج حسین نادری رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان تهران ، جاودانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران ،  روسای انجمن های هنری و ادبی استان و مدیران کانون های بسیج هنرمندان شهرستان های استان تهران در محل سپاه استان برگزار شد.

در این نشست احصاء اقدامات انجام شده در حوزه فرهنگ و هنر و کمک های مومنانه و هنر همدلی از سوی بسیج هنرمندان استان درسال۹۹ در ارتباط با اهم موضوعات پیش رو،بحث و تبادل نظر  شد.

رضا مافی رئیس انجمن عکس سازمان بسیج هنرمندان استان تهران و مدیر کانون بسیج هنرمندان شهرستان ملارد در این جلسه به ارائه اقدامات جهادی گسترده و متنوع هنرمندان بسیجی جهادگر پرداخت و از همکاری خوب ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ملارد با کانون گفت و برای فعالیت های گسترده تر در سال پیش رو ابراز امیدواری کرد.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار