شاهرود_مدیر موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود از ساخت، تولید و پخش بیش از ۱۰۰۰ کلیپ فرهنگی با محتوای ملی و مذهبی در سال ۱۳۹۹ خبر داد.
کد خبر: ۹۳۲۶۴۵۹
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶
ساخت و تولید بیش از ۱۰۰۰ کلیپ با محتوای فرهنگی در فضای مجازی شاهرودمحمد ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار بسیج، از ساخت، تولید و پخش بیش از ۱۰۰۰ کلیپ فرهنگی با محتوای مذهبی در سال ۱۳۹۹ خبر داد و گفت: موسسه فرهنگی بین الحرمین در سال ۱۳۹۹ و با توجه به شرایط کرونا اقدام به ساخت کلیپ فرهنگی با محتوای مذهبی در موضوعات مختلفی از قبیل: تحکیم بنیان خانواده و ترویج ارزش‌های اسلامی، سبک زندگی اسلامی، آسیب‌های اجتماعی، فضای مجازی، جنگ سخت، جنگ نرم، احکام، سخنرانی و مداحی، قرآن، پاسخ به شبهات و ... نموده است که در مجموع بیش از از ۱۰۰۰ کلیپ تولید و پخش گردیده است.
مدیرموسسه فرهنگی بین الحرمین افزود: این موسسه فرهنگی با تشکیل کارگروه فضای مجازی بین الحرمین در نظر دارد در مناسبت‌های مختلف و در راستای اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، تبلیغی و هنری از تمام ظرفیت فرهنگی و هنری و توانمندی نیرو‌های خود در ترویج فرهنگ دینی و معارف اسلامی بهره گیری نماید تا آحاد جامعه بتوانند در ایام کرونایی با ماندن در خانه از برنامه‌های تهیه شده در فضای مجازی بهره‌مند گردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها