معاون هماهنگی و رئیس حوزه ریاست دفتر حفظ و نشر آثار آیت الله خامنه‌ای از افتخار ۵۵ کتاب به تقریظ مقام معظم رهبری در حوزه ادبیات جهاد و مقاومت خبر داد.
کد خبر: ۹۳۲۶۴۸۱
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، ایمان عطار زاده، معاون هماهنگی و رئیس حوزه ریاست دفتر حفظ و نشر آثار آیت الله خامنه‌ای، صبح امروز در مراسم رونمایی از تقریظ مقام معظم رهبری بر کتاب عصر‌های کریسکان، گفت: امروز در دهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت توسط مؤسسه پژوهشی فرهنگی دفتر نشر آثار حضرت آیت الله خامنه‌ای، از تقریظ رهبر معظم انقلاب بر کتاب «عصر‌های کریسکان» خاطرات امیر سعیدزاده به قلم کیانوش گلزار راغب رونمایی خواهد شد.

وی عنوان داشت: این پاسداشت دهمین پاسداشتی است که افتخار تقریظ مقام معظم رهبری را پیدا کرده است.

وی گفت: در این کتاب پایداری مردمان دیار مجاهدت‌های خاموش برای دفاع از انقلاب و حفظ آرمان‌های انقلاب بیان شده است.

این کتاب روایتی از دلدادگی مردمانی است که در اوایل انقلاب در دو جبهه داخلی و خارجی به دفاع از کشور پرداختند و امروز گرامی داشت وفاداری آنان به جمهوری اسلامی ایران در تقریظ مقام معظم رهبری بر این کتاب به بار نشست.

وی با اشاره به اینکه این دهمین برنامه‌ای است که توسط بنیاد حفظ آثار دفتر مقام معظم رهبری برگزار خواهد شد، عنوان داشت: تا پیش از این ۹ پاسداشت و ۵۵ کتاب افتخار تقریظ مقام معظم رهبری را پیدا کرده است.

عصر‌های کریسکان عنوان کتابی است به قلم کیانوش گلزار راغب که آقای امیر سعیدزاده و همسرش خانم سعدا حمزه‌ای آن را روایت کرده‌اند و در سال ۱۳۹۴ منتشر شده است.

کریسکان منطقه‌ای در کردستان عراق است که پس از پاکسازی سردشت تبدیل به مقر اصلی گروهک‌های تجزیه‌طلب شد و آن‌ها در آنجا زندانی دایر کرده بودند. راوی کتاب نیز چندسالی را در این زندان اسیر بوده است.
انتهای پیام/
ارسال نظرات