خبرهای داغ:
مسئول دبیرخانه دائمی آیین ها و همایش های مذهبی شهرستان آران و بیدگل از برگزاری مسابقه فرهنگی «همای رحمت» ویژه عید ولادت امام علی(ع) تا عید مبعث در شهرستان آران و بیدگل خبرداد.
کد خبر: ۹۳۲۶۴۹۰
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۷

حسن نبوی زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در آران و بیدگل گفت:  مسابقه فرهنگی «همای رحمت» ویژه عید ولادت امام علی(ع) تا عید مبعث حضرت رسول(ص) در شهرستان آران و بیدگل برگزار می شود.

مسئول دبیرخانه دائمی آیین ها و همایش های مذهبی شهرستان آران و بیدگل افزود: این مسابقه با همکاری مشترک ستاد نماز جمعه، اداره تبلیغات اسلامی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیرخانه دائمی آئین ها و همایش های مذهبی در بستر فضای مجازی برگزار شده است.

حسن نبوی زاده افزود: در این مسابقه ۱۲ پرسش از زندگی و سیره حضرت علی(ع) طرح شده است که علاقه مندان به شرکت در مسابقه بایستی پاسخنامه ها را تا ۱۷ اسفندماه در قالب یک عدد ۱۲ رقمی از چپ به راست به شماره ۰۹۱۶۴۵۰۱۳۹۴ پیامک کنند و یا تصویر پاسخنامه را به شماره مذکور در ایتا ارسال نمایند.مسئول دبیرخانه دائمی آیین ها و همایش های مذهبی شهرستان آران و بیدگل افزود: اسامی برگزیدگان این مسابقه همزمان با عید مبعث حضرت زسول اکرم(ص) اعلام و به ۱۳ نفر از برگزیدگان به قید قرعه جوایزی اهدا خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار