آئین افتتاحیه راهیان نور مجازی در سمنان با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و جمعی از دانش آموزان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۲۶۵۰۵
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان؛ آئین افتتاحیه راهیان نور مجازی در سمنان با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و جمعی از دانش آموزان برگزار شد.

سرهنگ پاسدار علی خالقیان معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: باتوجه به شیوع گسترده کرونا در استان خوزستان و مساعد نبودن شرایط، امسال راهیان نور به صورت مجازی برای دانش آموزان برگزار می شود.

وی افزود: راهیان نور مکتب تداوم راه شهدا است و در برنامه ای که امسال به مدت دو روز برای بیش از 10 هزار دانش آموز استان تدارک دیده شده، روایت گری های دوران دفاع مقدس انجام می شود.

او ادامه داد: دانش آموزان باید به وصیت نامه های شهدا که عمل به منویات رهبری است توجه ویژه داشته باشند.

سرهنگ سلامی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان سمنان گفت: راهیان نور مسیر مجاهدت های ملت ایران را ماندگار کرده و نسل به نسل به آیندگان منتقل می کند.

دستورانی مدیر کل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: راهیان نور امری مهم در حوزه تعلیم و تربیت است و در گام دوم انقلاب همه ی ما وظیفه داریم تا از راهیان نور در جهت تقویت قدرت نرم کشور حمایت کنیم.

وی افزود: راهیان نور نمایشگاه رفتار و کردار شهدا است و باید این قدرت نرم ما که معادلات جهان را بر هم زده است به نسل های بعدی منتقل شود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها