خبرهای داغ:
شاهرود_فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود از برگزاری مسابقات مجازی راهیان نور دانش‌آموزی در شاهرود در بستر شبکه شاد و در راستای ترویج این فرهنگ غنی خبر داد.
کد خبر: ۹۳۲۹۱۱۲
|
۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۱
برگزاری مسابقات مجازی راهیان نور در شاهرودسرهنگ پاسدار محمد خوش‌قدم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام راحل و با اشاره به برنامه‌های مجازی راهیان نور اظهار کرد: امسال برنامه‌های متنوعی در این بخش با همکاری معاونت اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه شهرستان، کمیته خادم‌الشهدای خواهر و برادر و معاونت فرهنگی هنری سپاه شهرستان شاهرود اجرا شد.
وی با بیان اینکه امسال با توجه به محدودیت‌های کرونایی برگزاری حضوری اردوی راهیان نور میسر نیست، گفت: نام‌گذاری یک هفته به نام راهیان نور در راستای حفظ این حرکت فرهنگی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود افزود: برپایی یادواره شهدا، غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا به‌ویژه شهید جست‌وجوگر نور محمود حاجی‌قاسمی، تجلیل از راویان دفاع مقدس، برگزاری کارگاه آموزشی روایتگری و دوره آموزشی خادم‌الشهدا از برنامه‌های اجراشده است.
وی خاطرنشان کرد: تهیه و توزیع بسته‌های بهداشتی توسط خادم‌الشهدا در شهرستان، دیدار خادم‌الشهدای شهرستان با امام جمعه شاهرود و دیدار و تجلیل از خانواده سردار رشید اسلام، مرحوم محمد شعبانی در آستانه سالگرد درگذشت ایشان از دیگر برنامه‌ها در شهرستان شاهرود بود.
خوش‌قدم با اشاره به برگزاری اردوی راهیان نور دانش‌آموزی به‌صورت مجازی گفت: این اردوی مجازی در باغ موزه دفاع مقدس استان سمنان برگزار و به‌صورت زنده در شبکه شاد پخش شد و مسابقات فرهنگی و هنری نیز در این راستا تنظیم شده تا دانش‌آموزان بتوانند بهتر از این اردوی مجازی بهره ببرند.
وی تداوم راه و مسیر شهدا و اهداف انقلاب اسلامی را مورد تأکید قرار داد و افزود: رهبر انقلاب در بیانی تأکید دارند که زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست و این مهم باید در جامعه مورد توجه قرار گرفته و همه در راستای اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه با جدیت گام برداریم تا شرمنده امام راحل و شهدا نباشیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها