خبرهای داغ:
شاهرود_فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود از توزیع بیش از سه هزار بسته معیشتی در این شهرستان به یاد سردار محمد شعبانی و در آستانه عید مبعث خبر داد.
کد خبر: ۹۳۲۷۲۶۲
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۶
توزیع بیش از ۳ هزار بسته معیشتی در شاهرودسرهنگ محمد خوش‌قدم در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در شاهرود با گرامیداشت عید مبعث با اشاره به آخرین مرحله رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه سپاه و بسیج در سال ۱۳۹۹ اظهار کرد: در این مرحله بیش از سه هزار بسته معیشتی تهیه و بین خانواده‌های کم برخوردار شهرستان شاهرود توزیع می‌شود.
وی افزود: این بسته‌ها شامل روغن، مرغ، برنج، رب، حبوبات، ماکارونی و ... به ارزش بیش از ۳۰۰ هزار تومان است که با همکاری پایگاه‌ها و قرارگاه‌های مسجد محله‌محور بسیج و امداد محله‌ها در شهرستان شاهرود توزیع می‌شود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود خاطرنشان کرد: این بسته‌ها به مناسبت ۲۰ اسفندماه روز ملی راهیان نور و به یاد شهدا و سردار محمد شعبانی تهیه و توزیع می‌شود.
وی با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار بسته معیشتی در بیش از پنج مرحله در شهرستان شاهرود به همت سپاه و بسیج شهرستان توزیع شده است، گفت: این تلاش‌ها در راستای تحقق فرامین رهبری معظم انقلاب در کمک مؤمنانه در دوران شیوع کرونا انجام شده و همچنان نیز تداوم خواهد داشت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها