هر زمان که جوانان وسط میدان آمدند کار‌ها درست شده است

زابل-جمعی از جوانان جهادگر و مطالبه گر با حجت الاسلام والمسلمین مجتبی عزیزی امام جمعه شهرستان زابل دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۹۳۲۶۵۲۷
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۲

به گزارش خبرنگار بسیج از زابل، جمعی از جوانان جهادگر و مطالبه گر با حجت الاسلام والمسلمین مجتبی عزیزی امام جمعه شهرستان زابل دیدار و گفتگو کردند.

حجت الاسلام مجتبی عزیزی در این دیدار گفت: جوانان اگر می‌خواهند فرهنگ را رشد دهند، سیستان را به شلمچه و طلائیه تبدیل کنند، کار را از شهدا شروع کنید از کسانی که جانشان را فدای نظام و اهل بیت (ع) کردند.
 
امام جمعه شهرستان زابل با تاکید بر این مطلب که  سیستان را می‌بایست به مقصد راهیان نور تبدیل کرد، افزود:  پویشی راه بیافتد که از تهران یا اصفهان یا قم دانشجویان حرکت کنند و به کرمان بیایند و شهید حاج قاسم سلیمانی را زیارت کنند و مقصد بعدی آنها سیستان و بلوچستان و بازدید از مسجد جامع، مسجد امام علی(ع) را که در آن بمب گذاری شده را بازدید کنند.
 
این مسئول تصریح کرد: با حضور در گلزار شهدای زاهدان، شهدای حوادث تروریستی استان را بشناسند و یک دوره معرفتی در مسیر برای ایشان برگزار شود.
 
وی تصریح کرد: بازدید از قتلگاه تاسوکی و حضور بر سر مزار شهید قاسم سلیمانی را باید به یه الگو معنوی تبدیل تا فرهنگ ایثار و شهادت هر روز پررنگ تر از گذشته شود.

حجت الاسلام عزیزی با تاکید بر مطالعه کتاب انسان ۲۵۰ ساله ادامه داد: یادگیری و انجام کار تشکیلاتی  یکی از نکات بسیار خاص در این کتاب است، این کتاب بریده‌هایی از سخنان حضرت آقا راجع به اهل بیت علیهم السلام است، در این کتاب حضرت آقا در جا‌های مختلفی برکات کار تشکیلاتی را بیان می‌کند، ما نیازمند کار تشکیلاتی هستیم، دشمن تشکیلاتی کار می‌کند لذا ما هم بایستی تشکیلاتی کار کنیم.

وی بیان کرد: اگر نیروی جوانی را به اخلاص و کار تشکیلاتی شما اضافه کنیم، شما می‌توانید نه تنها در سطح زابل که در سطح کشور تحول ایجاد کنید و این امر شدنی است، حضرت آقا فرمودند «سراغ کار‌های نشدنی بروید.» کار شدنی که انجام آن هنر نیست، الان کار سخت این است که ما کار عمیق فرهنگی انجام دهیم و این خیل مهم است.

امام جمعه شهرستان زابل در پایان اظهار داسشت: هر وقت جوانان وسط میدان آمدند کار‌ها درست شده است، انقلاب را جوانان انجام دادند، جنگ را فرماندهان ۲۵ یا ۲۶ ساله بردند، شهید حاج قاسم میرحسینی ۲۳ سالش بود. یک انسان ۲۳ ساله لشکری را تکان داد، که عشق، میل به ملکوت و نشاط در جوانی است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار