خبرهای داغ:

برگزاری همایش ستاد بازسازی عتبات عالیات استان سمنان در بسطام

شاهرود_همایش ویژه ستاد بازسازی عتبات عالیات استان سمنان با حضور رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان و رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان در بسطام برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۲۶۶۰۱
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج؛ همایش ویژه ستاد بازسازی عتبات عالیات استان سمنان با حضور جمعی از مسئولین استانی و محلی در مضجع شریف امامزاده سید ابوالقاسم (ع) بسطام برگزار شد.
حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا قندهاری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره جانباز شهید محمود حاجی قاسمی گفت: بازسازی، حفظ و مرمت قبور ائمه اطهار علیهم السلام و فرزندان مطهرشان، امری واجب و ضروری است.
وی همچنین خواستار حضور هرچه بیشتر عموم مردم جهت مشارکت در این امر معنوی شد.
نماینده سابق، ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به مشارکت پرشور بانوان بسطامی در مراسم بزرگداشت شهید حاجی قاسمی، از نقش موثر و مداوم بانوان بسطام در تمام رویداد‌های اینچنینی گفت و از آن‌ها تقدیر نمود.
جبار دوست محمدیان، رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان سمنان با گرامیداشت یاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، در خصوص چگونگی تشکیل ستاد بازسازی عتبات عالیات توضیحاتی ارائه کردند و ضمن تشریح نحوه جمع آوری و هزینه کرد وجوه دریافتی، از مردم بسطام خواستند تا با مشارکت در این امر خداپسندانه، به تحقق اهداف عالی این ستاد کمک نمایند.
حجت الاسلام و المسلمین عرب زینلی، نماینده روحانی ستاد بازسازی عتبات عالیات شهر بسطام ضمن تقدیر از برگزاری این جلسه مهم در بسطام، افزود: سابقه مشارکت مردم بسطام در امور معنوی و مذهبی همیشه درخشان و پرفروغ بوده و جمع پرشماری از خواهران و برادران بسطامی، همواره بدون نام یاور طرح‌های داوطلبانه و خداپسندانه در این شهر بودند.
شایان ذکر است این همایش با حضور حسین کریمیان، مسئول ستاد بسطام و اعضای این ستاد از جمله علی غیاث الدین، حسین وکیلی، علی نعیمی، حسن حسنی، علی صفار، محمد رضوانی و رضا کریمی با همراهی جمعی از نمایندگان واحد خواهران در بسطام برگزار گردید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها