شاهرود_مراسم اربعین شهید جستجوگر نور محمود حاجی قاسمی در بسطام شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۳۱۰۶۱
|
۱۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۷
به گزارش خبرنگار بسیج، مراسم اربعین شهید جستجوگر نور محمود حاجی قاسمی با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان شهرستان شاهرود در صحن امامزاده محمد شهر بسطام برگزار شد.
در این مراسم که جانشین سپاه ناحیه شاهرود، مسئولین شهرستان و بخش بسطام و خانواده شهدا و ایثارگران و عموم مردم حضور داشتند، حجت‌الاسلام سیدمحمد میرعلی اکبری عضو ستاد سیره شهدا قم در سخنانی با تاکید بر حرکت در مسیر شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ویژگی‌های شهید حاجی قاسمی از جمله اخلاق و اخلاص و مردم داری و ولایت مداری شهید اشاره کرد و با بیان خاطراتی از رشادت‌های این شهید در دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم اهل بیت (ع) در سوریه بر توجه به مکتب و راه و رسم این شهدا و ترویج آن در جامعه تاکید کرد.
علی اکبر نظری در این مراسم به مرثیه سرایی پرداخت و حمید قرائیان مجری و راوی این مراسم به خاطراتی از این شهید بزرگوار در دوران دفاع از حرم اهل بیت و تفحص شهدا پرداخت.
این مراسم به همت خانواده شهید و ستاد برگزاری یادواره این شهید و پایگاه های بسیج کربلا و شهدا و حوزه بسیج مساجد و محلات کربلا بسطام برپا شد.
شهید جستجوگر نور محمود حاجی قاسمی ۳۰ بهمن ماه به همراه سردار گل محمدی در منطقه زرباطیه عراق بر اثر انفجار مین به جای مانده از دوران دفاع مقدس و حین تفحص شهدا به فیض شهادت نائل شدند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها