خبرهای داغ:

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ولایتمداری راه غلبه بر توطئه های دشمنان

شاهرود_مدیر موسسه تفحص سیره شهدا قم با بیان اینکه دشمنان باور و ایمان جوانان ما را هدف قرار داده‌اند گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ولایتمداری راه غلبه بر توطئه های دشمنان است.
کد خبر: ۹۳۲۶۰۹۵
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۹
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ولایتمداری راه غلبه بر توطئه های دشمنانبه گزارش خبرنگار بسیج، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین جوشقانیان در جلسه هفتگی هیئت عماریون در روستای جعفرآباد شهرستان شاهرود در بزرگداشت اولین سالگرد عروج سردار محمد شعبانی و جستجوگر نور شهید محمود حاجی قاسمی در حسینیه این روستا در سخنانی با خط رویش در قرآن و اسلام و تاریخ اهل بیت و انقلاب اسلامی و یک خط ریزش داریم که در قرآن مورد تاکید است، افزود: دین خدا معطل ملت‌ها نمی‌ماند و مسیر خود را ادامه می‌دهد، هر چند اصحاب رسول الله (ص) باشند.
وی افزود: اگر ما از ارزش‌ها جدا شویم، خودمان ضرر می‌کنیم و رسوا می‌شویم.
رئیس ستاد سیره شهدا قم با بیان اینکه شهدا ذائقه معنوی داشتند و ذائقه مادی آن‌ها کمبود بود گفت: جاده خوبی‌ها اولش سخت است و در ادامه لذت بخش است که شهدا در این مسیر قرار دارند و جاده خوشی‌ها اولش لذت بخش و بعد سخت می‌شود که بیشتر مردم دنبال آن است.
وی با اشاره به سردار شهید شعبانی و شهید حاجی قاسمی افزود: کسانی که وقتی می‌خواهند گناه کنند، اما از شهدا و امام زمان (عج) خجالت می‌کشند و گناه نمی‌کند، اجرش از شهید بالاتر است.
جوشقانیان با اشاره به شیطان بزرگ آمریکا و مکر و نیرنگ‌های آن که می‌خواهد دنیا را به ضلالت بکشاند و ایران اسلامی در برابر آن‌ها ایستاده است، گفت: دشمنان باور و ایمان جوانان ما را می‌خواهند از بین ببرند و تلاش فراوان دارند که ریزش‌های انقلاب بیشتر و رویش‌ها کم شود.
وی با اشاره به امنیت کشور در منطقه ناامن به برکت امثال شهید سلیمانی اظهار کرد: انقلاب اسلامی کارآمد است، اما وقتی از فرهنگ شهدا و جهادی فاصله گرفتیم به اینجا رسیدیم که گیر مرغ و تخم مرغ هستیم.
رئیس ستاد سیره شهدا قم با اشاره به اینکه عمار یاسر، ولی شناس، دشمن شناس و توطئه شناس بود گفت: سیاسی‌ترین زن عالم صدیقه شهیده است که با رفتار و کردار خود نشان داد، باید شهادت طلب و ولایتمدار بود و مروج فرهنگ ایثار و شهادت باشید و با ظالم مبارزه کنید.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره علامه مصباح یزدی، عمار انقلاب اسلامی افزود: باید تلاش کنیم مروج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و عمار انقلاب اسلامی در تداوم راه شهدا باشیم.
در این مراسم ذاکران اهل بیت به مرثیه سرایی پرداختند و یاد و خاطره شهدا بویژه سردار شعبانی و محمود حاجی قاسمی را گرامی داشتند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها