شاهرود_فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود از بزرگداشت یاد و خاطره سردار رشید اسلام، محمد شعبانی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۲۶۲۷۷
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۲
بزرگداشت سردار محمد شعبانی در شاهرودسرهنگ محمد خوش‌قدم در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در شاهرود با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام راحل با بیان اینکه ۲۳ اسفندماه نخستین سالگرد عروج شهادت‌گونه سردار محمد شعبانی است، افزود: با توجه به فعالیت‌ها و تلاش‌های این سردار رشید اسلام در دوران دفاع مقدس و بعد از آن و مقابله با منافقین داخلی و خارجی لازم است، یاد و نام وی گرامی داشته شود و برای نسل جوان این سردار الگو باشد.
وی افزود: در این راستا تمام تلاش و همت ما بزرگداشت در خور شأن این سردار است و پایگاه‌ها و حوزه‌های بسیج در شهرستان شاهرود برنامه‌ها و فعالیت‌های خود را با یاد و نام این شهید برگزار می‌کنند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود خاطرنشان کرد: چاپ و نصب بنر در شهرستان، برگزاری برنامه‌های بزرگداشت در مساجد و محلات با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، برگزاری بزرگداشت شهرستانی، دیدار با خانواده این سردار دل‌ها و تجلیل از آنان و برگزاری رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه به یاد این سردار اجرا می‌شود.
وی با تأکید بر اینکه سردار شعبانی در طول عمر انقلاب اسلامی، همیشه در تلاش و خدمت به انقلاب و اسلام و ملت بوده است و در این راه تابع ولایت و منافق‌شناس بود، گفت: تمام این شاخص‌ها الگویی برای نسل جوان و نوجوان جامعه است و ما باید با بزرگداشت این سردار رشید اسلام، این الگو را در جامعه ترویج دهیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها