خبرهای داغ:

گفتمان رهبری فرقی با امام راحل ندارد/ برخی دائم فتنه برپا می‌کنند

شاهرود_کارشناس ارشد مسائل سیاسی گفت: گفتمان مقام معظم رهبری فرقی با گفتمان امام راحل ندارد؛ اما برخی فتنه‌ها برپا می‌کنند تا این گفتمان فراگیرتر نشود.
کد خبر: ۹۳۲۷۵۶۷
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۲
گفتمان رهبری فرقی با امام راحل ندارد/ برخی دائم فتنه برپا می‌کنندبه گزارش خبرنگار بسیج، مهدی قزوینی در آیین گرامیداشت سالگرد عروج شهادت گونه سردار محمدرضا شعبانی در گلزار شهدای شاهرود، با بیان اینکه پیامبری همیشه نقطه مرکزی دین‌داری و کانون اصلی درگیری‌های ایجادشده از سوی مخالفان دین‌مداری بوده است، افزود: پیامبران حرکت‌هایی انجام دادند که انقلاب‌های مردم مظلوم را مقابل جبهه باطل ایجاد کرد.
وی گفت: وقتی به تاریخ انبیای الهی نگاه می‌کنیم، در کنار آن‌ها خواص از ابتدا همراه هستند تا حرکت را به نتیجه برسانند؛ اما سؤال اینجاست که آیا همیشه در تاریخ انبیای الهی، خواص عاقبت‌به‌خیر شده‌اند؟
این کارشناس ارشد مسائل سیاسی با تأکید بر اینکه با تأمل در این سؤال می‌شود از انحرافات جلوگیری کرد، افزود: هر جا جبهه حق شکل گرفته، جبهه باطل هم وجود داشته است؛ اما نکته اساسی، بصیرت‌افزایی است.
وی با بیان اینکه شهید بصیرت‌افزاست، گفت: سردار شعبانی شهید راه بصیرت و جهاد کبیر، هادی سیاسی و هدایت‌گر است.
قزوینی با بیان اینکه خواص بابصیرت عاقبت‌به‌خیر می‌شوند؛ چراکه فهم و عمل به‌موقع دارند، افزود: فهم و عمل به‌موقع در افرادی، چون ابوذر، عمار، سلمان و مقداد نمود دارد که شاخص شدند و امثال سردار شعبانی با فهم زمان و عمل به‌موقع، توطئه‌های مقابل انقلاب اسلامی را پاک می‌کند.
این کارشناس ارشد مسائل سیاسی گفت: این افراد ترسی از دنیا و انگ دیگران ندارند و برای خدا حرکت می‌کنند و دچار سردرگمی نمی‌شوند؛ چون فهم تاریخی دارند.
وی با اشاره به گفتمان انحرافی برخی‌ها در جامعه اظهار کرد: گفتمان مقام معظم رهبری فرقی با گفتمان امام راحل ندارد؛ اما فتنه‌ها برپا می‌شود و مقابل این فتنه‌ها، بصیرت سد محکمی ایجاد می‌کند.
این استاد دانشگاه با تأکید بر شاخص‌های زمان‌شناسی، شخصیت‌شناسی و ولایتمداری عنوان کرد: مرحوم سردار شعبانی عمر خود را در راستای گفتمان ولایت گذاشت تا جلوی انحراف را بگیرد و سیر مسؤولیت‌های سردار شعبانی هدفمند و به دلیل ضرورت زمان‌شناسی بوده است.
قزوینی با اشاره به اینکه شهدا در جامعه تلاش کردند تا به رسالت خود عمل کنند و با دشمنی که با جنگ نرم وارد عمل شده مقابله کنند، اظهار کرد: راه این سردار عزیز ادامه دارد و پاسداران اسلام، زندگی خود را ذیل ولایت تعریف کردند.
این کارشناس ارشد مسائل سیاسی گفت: ولایتمداری هنر ایستادگی مقابل دشمنان اسلام بوده و اثبات این هنر در عمل است.
قزوینی با بیان اینکه رسم و عمل شهدا عظمت دارد، گفت: جامعه امروز نیازمند رسم شهدا بوده که بزرگ‌ترین آرمان شهدا، ولایت‌پذیری است. مهم‌ترین ضرورت جامعه و راه نجات از فتنه‌ها، ولایت‌مداری و حرکت در این شاخصه است و امروز در همه عرصه‌ها نیازمند بصیرت هستیم.
در این مراسم که بر سر مزار این سردار رشید اسلام برپا شد، محمد عرب‌نجفی به مرثیه‌سرایی پرداخت و حسین فضلی، از یاران و هم‌رزمانش این سردار به خاطراتی از او و مسؤولیت‌هایش پرداخت.
سردار محمد شعبانی در ۲۳ اسفندماه سال ۱۳۹۸ در بیمارستان بقیة‌الله تهران و بر اثر ابتلا به کرونا به یاران شهیدش پیوست.
ارسال نظرات
پر بیننده ها