مسئول ستاد اجرایی کنگره ملی ۶۳۰۰ شهید لرستان از برگزاری برنامه‌های ویژه این کنگره در سال آینده در پلدختر خبر داد.
کد خبر: ۹۳۲۶۶۲۰
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سرهنگ محمد محمودوند امروز در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت کنگره ۶۳۰۰ شهید استان لرستان در شهرستان پلدختر اظهار داشت: این کنگره که در سطح ملی برگزار می‌شود براساس شرایط کرونا ممکن است سال آینده برگزار و یا به اوایل سال ۱۴۰۱ موکول شود.

وی افزود: استاندار لرستان به عنوان رئیس ستاد کنگره شهدا و دبیر آن فرمانده سپاه استان می‌باشد که برگزاری مطلوب آن در گرو همکاری، هماهنگی و حمایت دستگاه‌های شهرستان است.

مسئول ستاد اجرایی کنگره ملی ۶۳۰۰ شهید لرستان گفت: با توجه به فرمایشات امامین انقلاب زنده نگهداشتن یاد شهدا از نیازهای اساسی و حیاتی کشور و بسیار حائز اهمیت است، بنابر این اجرای برنامه‌های مختلف این کنگره در راستای مطلوبیت هر چه بیشتر نیاز به توجه و پای کار آمدن مسئولان دستگاه‌های اجرایی دارد.

سرهنگ محمودوند افزود: با توجه به اینکه پلدختر به عنوان قدمگاه و محل عبور رزمندگان و شهدا به جنوب کشور و بیش از ۸۰ بار مورد آماج حملات هوایی دشمن قرار گرفته و به هویزه ثانی لقب یافته نقش ستاد اجرایی شهرستان پلدختر در این کنگره می‌تواند تصویری از ابتکارات و خلاقیت‌های نخبگان و هنرمندان شهرستان باشد.

وی یادآور شد: این کنگره دارای ۲ دسته برنامه‌های اجرایی با هدف اهمیت گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت یک پیوست استانی دارد و در مرحله دوم به ابتکار و خلاقیت شهرستان بستگی دارد.

مسئول ستاد اجرایی کنگره ملی ۶۳۰۰ شهید لرستان افزود: پیگیری اختصاص اعتبارات به برنامه‌های اجرایی این کنگره موضوعی پر اهمیت و در اولویت است که مدیران دستگاه‌ها باید در ارتباط و هماهنگی با مرکز استان به جد آن را پیگیری کنند.

سرهنگ محمودوند با بیان اینکه رویکرد کنگره ۶۳۰۰ شهید استان مردم محوری است، گفت: بنابر این مسئولان در راستای ارائه مطلوب‌ترین برنامه‌ها و ارتقا جایگاه شهرستان در این رابطه تمام تلاش خود را به کار گیرند تا کنگره‌ای در شأن و منزلت مقام و جایگاه شهدا برگزار شود.

ارسال نظرات