توانمندی‌های داخلی در پرتو رشادت‌ها و مقاومت‌های شهدا به دست آمده

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه الیگودرز گفت: توانمندی‌های داخلی در عرصه‌های گوناگون در پرتو همین رشادت‌ها و مقاومت‌ها به دست آمده است.
کد خبر: ۹۳۲۶۶۲۲
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت الاسلام علی لرستانی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه الیگودرز در دیدار با خانواده شهید نادعلی بی آبی ضمن ابلاغ پیام حجت الاسلام درویشی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت ابوالفصل استان لرستان به خانواده معظم شهید بی آبی ، با اشاره به این که فرهنگ دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان باید در جامعه نهادینه شود، گفت: احترام جامعه نسبت به خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران نشان‌دهنده پایبندی به ارزش‌های ملی و مذهبی است.

وی ضمن تجلیل از  تربیت مذهبی و مکتبی این شهید، روایت زندگی خانواده مکرم و شهدای ارزشمندی که به انقلاب تقدیم کرده‌اند را درس بزرگی برای جامعه و به ویژه خدمت‌گزاران و مسئولین نظام دانست.

وی با تأکید بر این که تکریم شهدا و خانواده شهدا به عنوان یک فریضه و تکلیف بر همگان واجب است افزود: در آموزه‌های دینی سیره اهل‌بیت(ع) و سیره بزرگان بر تکریم خانواده شهدا تأکید شده و باید به عنوان یک فریضه به آن نگاه کرد.

حجت الاسلام علی لرستانی امنیت، آرامش و اقتدار امروزه نظام اسلامی را مرهون جانفشانی شهیدان دانست و تأکید کرد: شهیدان والامقام دفاع از میهن و اسلام را بر رفاه خود و خانواده ترجیح دادند و تمام توان و هستی خود را که جانشان بود در طبق اخلاص گذاشتند و برای اسلام تقدیم کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه الیگودرز با اشاره به این که در مقام عمل باید قدردان خون این شهیدان باشیم و با تکریم خانواده آنها یاد و خاطره‌ آنان را گرامی داریم، بیان کرد: تجلیل عملی از شهدا و خانواده آن‌ها  به معنی ادامه راه و حرکت در مسیر شهدا است.

وی با بیان این که صبر و شکیبایی خانواده‌های معظم شهدا برای آحاد مختلف مردم یک الگو و درس بزرگ است گفت: توانمندی‌های داخلی در عرصه‌های گوناگون در پرتو همین رشادت‌ها و مقاومت‌ها به دست آمده است.
انتهای پیام/

ارسال نظرات