خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی گفت: بانوانی که بابصیرت هستند نسل موفقی را تربیت کرده و به جامعه تحویل می‌دهند.
کد خبر: ۹۳۲۶۶۵۷
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۸

 به گزارش خبرگزاری بسج از خوی، حجت الاسلام خیرالله شریفی امروز در جمع خواهران بسیجی این شهرستان، اظهار کرد: نام گذاری روز قشر در هر رده فرصت و بهانه ای ارزشمند برای معرفی توانمندی‌های رده مربوطه در زمینه های علمی، فرهنگی و اقتصادی است و قشر بانوان ما از این امر مستثنی نیستند.

وی تربیت فرزند و صیانت از کانون خانواده را بالاترین مسئولیت زن در جامعه عنوان و خاطرنشان کرد: بانوان ما با ارتقاء بصیرت و مهارت های لازم می توانند کل جهان را اداره و مدیریت کنند چرا که تربیت نسل برعهده بانوان است.

وی تربیت فرزند و تحکیم خانواده را سنگین ترین و مهمترین مسئولیت بانوان عنوان کرد و گفت: بانوان باید با همه توان خود در این زمینه اقدام کنند.

این مسئول با گریز به فرا رسیدن مبعث پیامبر خاتم (ص)، اظهار داشت: اولیای الهی به عبارتی حضرت محمد مصطفی (ص) و ائمه معصوم (ع) در همه زمینه‌ها برای ما الگو هستند.

این مسئول با اشاره به آیات و روایات در خصوص احترام به پدر و مادر، افزود: عاقبت بخیری فرزندان  در دعای خیر پدر و مادر است و بانوان ما با تربیت اسلامی  فرزندان را  با اصول و احکام اسلام آشنا می سازند.

وی گفت: دین مبین اسلام دست ساز بشر نیست تا هر کس بنا به سلیقه خویش عمل نماید بلکه انسان در سایه دین است که زندگی می کند و به آرامش  می رسد.

انتهای پیام

ارسال نظرات