معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه گفت: ما در طول تاریخ مدیون ساحت مقدس شهدا هستیم، چراکه بارها در طول دوران حیات کوتاه اما پر برکتشان یک تاریخ بزرگ را خلق کردند و بارها در طول حیاتشان، غبار غم را از چهره امام بزرگوار و ملت ما برطرف کردند.
کد خبر: ۹۳۲۶۷۵۶
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰

به گزارش  خبرگزاری بسیج، سردار علی اکبر پورجمشیدیان معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه صبح امروز (سه‌شنبه) در مراسم تشییع و به خاکسپاری پیکر پاک و مطهر یک شهید گمنام در معاونت بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه، اظهار داشت: در شرایطی که ما چیزی برای دفاع نداشتیم، شهدا با دستان خالی آمدند و همه هستی خودشان را در دفاع از امام زمانشان پای کار آوردند.

وی با اشاره به سالروز عملیات خیبر گفت: در این عملیات که یکی از سخت‌ترین و پیچیده‌ترین عملیات ها بود، به قدری شرایط سخت شد که امکان پشتیبانی درست از نیروهای درگیر در جزایر مجنون نبود، آنقدر شرایط سخت بود که یک بزرگمرد روحانی مانند شهید میثمی فرمود آن کسانی که در کربلای ۵ و در عملیات خیبر در جزایر مجنون بودند اگر در کربلا هم در کنار سالار شهیدان بودند می‌ایستادند و جانفشانی می کردند.

سردار پورجمشیدیان ادامه داد: ما در طول تاریخ مدیون ساحت مقدس شهدا هستیم، چراکه بارها در طول دوران حیات کوتاه اما پر برکتشان یک تاریخ بزرگ را خلق کردند و بارها در طول حیاتشان، غبار غم از چهره امام بزرگوار و ملت ما برطرف کردند.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه در طول تاریخ و جنگ‌های ۲۰۰-۳۰۰ سال اخیر همه سرشکستگی‌ها از آن دشمنان و پیروزی برای ملت ایران بوده، گفت: امام (ره) در وصف شهدا گفت که من دستان شما را می بوسم و به آن افتخار می‌کنم.

وی در پایان با تجلیل از نقش شهدا و کارکنان بهداری رزمی در طول ایام دفاع مقدس و پس از آن خصوصا در ایام مقابله با ویروس منحوس کرونا، گفت: سلامتی رزمندگان و جانبازان ما امروز مدیون فداکاری رزمندگان بهداری است.

ارسال نظرات