خبرهای داغ:

بازدید فرمانده یگان حفاظت سازمان زندان‌ها از زندان همدان و ملایر

همدان-فرمانده یگان حفاظت سازمان زندان‌های کشور از زندان همدان و ملایر بازدید کرد.
کد خبر: ۹۳۲۶۹۶۸
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۶

بازدید فرمانده یگان حفاظت سازمان زندان‌های کشور از زندان همدان و ملایربه گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ برفر فرمانده یگان حفاظت سازمان زندان‌های کشور به همراه  سرهنگ سطوتی و سرهنگ عبدی به همراه سرهنگ طاوسی فرمانده یگان حفاظت اداره کل زندان‌های همدان از زندان همدان بازدید کردند.

سرهنگ برفر از برجک‌های زندان، پوسته داخلی و آسایشگاه سربازان وظیفه زندان همدان  بازدید کرد و در ادامه در جمع سربازان وظیفه حضور یافت و سربازان وظیفه سوالات خود را مطرح و رهنمودهای لازم از سوی فرمانده یگان حفاظت سازمان زندان‌های کشور به آنان ارائه شد.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود نظم و انضباط کاری، کیفی انجام دادن طرح‌های حفاظتی و تعامل با ناجا را نیز مورد تاکید و در خصوص ارتقاء عملکرد یگان به ویژه هوشیاری و مراقبت در راستای افزایش ضریب حفاظتی برای  پیشگیری و مقابله با هر گونه نا امنی در زندان‌ها دستور لازم را صادر کرد.

فرمانده یگان حفاظت سازمان زندان‌های کشور  در ادامه سفر خود از زندان شهرستان ملایر نیز بازدید کرد.

در این بازدید با دستور و نظارت رئیس زندان، توسط فرمانده یگان حفاظت، طرح احضار پرسنل با حضور همه نیروهای اداری و مراقبین و پاسیاران شیفت استراحت انجام شد.

سرهنگ برفر و هیئت همراه، از تمام اماکن تحت پوشش یگان حفاظت زندان از قبیل برجک‌ها، اتاق مانیتورینگ آسایشگاه سربازان و پرسنل و افسرنگهبانی بازدید به عمل آوردند.

در ادامه طرح حفاظت فیزیکی به مرحله اجرا درآمد و پرسنل در محل‌های از پیش تعیین شده در طرح‌ها برابر شرح وظایف مستقر شدند.

در  پایان بازدید فرمانده یگان حفاظت سازمان زندان های کشور ضمن ابراز رضایت از عملکرد یگان حفاظت، نسبت به ارتقاء عملکرد یگان به ویژه هوشیاری و مراقبت در راستای افزایش ضریب حفاظتی در راستای پیشگیری و مقابله با هر گونه نا امنی در زندان‌ها دستور لازم را صادر کرد.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار