خبرهای داغ:
مسئول پایگاه بسیج شهدای روحانی مرکز مدیریت حوزه خبر داد:
مسئول پایگاه بسیج شهدای روحانی مرکز مدیریت حوزه به تشریح فعالیت‌های این مرکز پرداخت.
کد خبر: ۹۳۲۶۹۸۶
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام کریمی درنشست شورای پایگاه بسیج شهدای روحانی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه که با حضور حجت الاسلام والمسلمین اکبری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قم و حجت الاسلام امیر زاده مسئول سازمان بسیج طلاب استان قم برگزار شد، گفت: مقام معظم رهبری در تاریخ ۱۰ شهریورماه ۶۷ می‌فرمایند «اگر امروز حوزه علمیه‌ای با نشاط و آگاه و پرتلاش و اهل علم و عمل و منطبق بر وظایف خود وجود داشته باشد ۲۰ سال دیگر جمهوری اسلامی، تثبیت شده، قوی و واقف به وظایف و مسلح به امور خود و مجهز در مقابل دشمنان خواهیم داشت و اگر این حوزه را نداشته باشیم فردا آن جمهوری را نداریم».

وی افزود: پایگاه بسیج طلاب فعالیت‌های ارزشمندی را ارایه کرده و امروز نیز توفیق فعالیت در این بخش را داریم. فعالیت‌های بسیار ارزشمندی در این مدت کوتاه محقق شده است که تمام بخش‌های مجموعه مدیریت حوزه، با تلاش خود این عرصه را شکل دادند. شورای پایگاه بسیج مرکز مدیریت از برکات این تلاش است.

مسئول پایگاه بسیج شهدای روحانی مرکز مدیریت حوزه بیان کرد: برگزاری برنامه کوهنوردی، مسابقات وصیت نامه خوانی حاج قاسم، دلنوشته، برگزاری مسابقات نقاشی و طراحی به مناسبت دهه بصیرت، راه اندازی نمایشگاه از آثار ارایه شده این رقابت ها، برگزاری جلسه خانوادگی با شکوه به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) با عنوان سبک زندگی فاطمی، برگزاری نمایشگاه بصیرت افزایی برای شناخت فتنه ۸۸، فضاسازی‌های متعدد به مناسبت‌های مختلف، برگزاری نمایشگاه و گرامیداشت منزلت آیت الله مصباح یزدی، برگزاری برنامه‌های ویژه ۲۲ بهمن، برگزاری جشن باشکوه میلاد حضرت زهرا (س) و ... از جمله برنامه‌های این پایگاه بوده است.

وی گفت: یکی از بهترین برنامه‌های این پایگاه به مناسبت ۳ اسفند به مناسبت سالروز صدور منشور امام راحل بود. این برنامه صرفا برای کارمندان مرکز مدیریت بود، ولی به لطف و همت همیاری مجموعه‌های متعدد مرکز، این برنامه به یک برنامه کشوری مبدل شود و سراسر حوزه‌های علمیه کشور را شامل شد که کار بسیار زیبایی را شکل داد.

حجت الاسلام کریمی عنوان کرد: برگزاری وبینار در روز سه اسفند با عنوان منشور روحانیت، برگزاری مسابقه منشور خوانی با حضور بیش از ۸۰۰ نفر از طلاب، از دیگر برنامه‌های این روز بود. حضور پایگاه بسیج در این زمینه باعث شد که سایر مراکز و مجموعه‌های حوزوی نیز اقدامات خوبی در این عرصه برگزار کنند.

وی افزود: ایجاد بانک اطلاعاتی ویژه شهدای روحانی و پوشش خبری همه برنامه‌ها از سوی خبرگزاری حوزه که همراهی بسیار خوبی با این برنامه‌ها داشتند، غبارروبی شهدای گمنام و تهیه میثاق نامه‌ای به مناسبت شهادت حاج قاسم و فعالیت فرهنگی در زمینه تقویم فرهنگی علما و... از جمله این برنامه‌ها بود.

مسئول پایگاه بسیج شهدای روحانی مرکز مدیریت حوزه بیان کرد: پایگاه بسیج زیر مجموعه هیچ بخشی از مرکز مدیریت حوزه نیست و بدون هیچ ردیف بودجه‌ای کاملا از مجموعه مرکز مدیریت منفک است و به همین دلیل این برنامه‌ها باعث یک هماهنگی و انسجام خاصی میان مرکز بود. انتظار داریم که این انسجام و هماهنگی بین پایگاه بسیج و مرکز مدیریت و بسیج طلاب و سپاه استان قم نیز شکل بگیرد و حمایت و کمک و مساعدت و همراهی بیشتری با مجموعه مرکز مدیریت و بسیج طلاب وجود داشته باشد که در مسیر عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری و عملکرد بهتر حوزه حرکت کنیم.

خاطرنشان می‌شود: در ادامه این نشست علاوه بر سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین اکبری، برخی از اعضای شورای پایگاه دیدگاه هاو برنامه‌های ارتقایی را بیان کردند.

انتهای پیام
ارسال نظرات
پر بیننده ها