غربالگری ۶۰ درصد خانوارهای یزدی در طرح شهید سلیمانی

زارع کمالی گفت: تنها در یک هفته با غربالگری قریب 22هزار خانوار، 121 بیمار علامتدار و مشکوک به کرونا در استان شناسایی شده اند.
کد خبر: ۹۳۲۶۹۹۴
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۶:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، سرهنگ حسین زارع کمالی جانشین سپاه الغدیر استان یزد در خصوص جزئیات فعالیت‌های صورت گرفته در طرح محله محور شهید سلیمانی در استان یزد اظهار داشت: برای آغاز طرح شهید سلیمانی، استان یزد نیازمند ۴ هزار تیم سرخوشه بود که به همت بسیجیان ۳ هزار و ۸۹۲ تیم سرخوشه سازماندهی شد.

وی افزود: استان یزد دارای بیش از ۳۳۳ هزار خانوار است که تاکنون با رصد و شناسایی ۲۳۳ هزار خانوار یزدی، ۷۰ درصد کار رصد و شناسایی و ۶۰ درصد کار غربالگری خانوار‌ها انجام شده که منجر به شناسایی و مراقبت ۲ هزار بیمار مشکوک به کرونا شده است.

جانشین سپاه الغدیر استان یزد ادامه داد: تنها در یک هفته با غربالگری قریب ۲۲ هزار خانوار، ۱۲۱ بیمار علامتدار و مشکوک به کرونا در استان شناسایی شده اند.

زارع کمالی خاطرنشان کرد: بسیجیان استان یزد در قالب تیم‌های نظارتی از ابتدای اجرای طرح محله محور شهید سلیمانی، بیش از ۶۱ هزار بازدید را از صنوف مختلف انجام داده اند که به شناسایی قریب ۱۰ هزار تخلف و پلمپ بیش از ۵۰۰ مورد منجر شده است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار