خبرهای داغ:

برگزاری اردوی راهیان نور مجازی در سرخه

فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی ولایت شهرستان سرخه گفت: به دلیل شیوع کرونا و ضرورت حفظ سلامت دانش آموزان، امسال اردوهای راهیان نور به صورت مجازی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۳۲۷۰۲۳
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۸

همزمان با برگزاری اردوی راهیان نور مجازی حسن فیض در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سرخه اظهار کرد: برای معرفی الگوهای رفتاری و عملی به دانش آموزان در راستای تحقق تمدن نوین اسلامی باید از ظرفیت راهیان نور استفاده کنیم.

وی تصریح کرد این اردو ها با هدف آشنا شدن نسل جوان با فلسفه جهاد، شهادت و همچنین مقابله با جنگ نرم دشمن از طریق معرفی الگوهای مقاومت و شهادت برگزار می شود.

 فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی ولایت شهرستان سرخه خاطرنشان کرد: با توجه به مقتضیات زمان و شرایط بوجود آمده از وجود ویروس منحوس کرونا، ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی و عدم برگزاری راهیان نور حضوری  قرارگاه راهیان نور اقدام به برگزاری راهیان نور مجازی کرده است.

فیض با بیان اینکه دشمن در شرایط کرونا تلاش دارد تا فضای فرهنگی جامعه را تغییر دهد، افزود: نقش بسیج فرهنگیان و معلمان بسیجی و جهادگر در این ایام در راستای افزایش تاب‌آوری جامعه، مدیریت بحران کرونا و دفاع و مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمن بسیار مهم است.

وی در ادامه اضافه کرد: امروز جنگ نرم در فضای مجازیست و باتوجه به شرایط فعلی و حضور گسترده تر دانش آموزان در فضای مجازی جهت مشارکت در امر آموزش؛ این حضور را افزون کرده است. در این راستا دشمن در شبکه های اجتماعی مثل تلگرام، اینستاگرام وغیره با تولید محتواهای غیر اخلاقی و دینی برای دانش آموزان موجبات مشکلات و آسیب های زیادی را فراهم آورده است. همین امر ضرورت اقدامات بجا و شایسته در معرفی الگوها و برنامه ها ی فرهنگی، هنری و معرفتی را ایجاب می کند.

فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی ولایت شهرستان سرخه گفت: در راستای معرفی شهدا به عنوان الگوهای برتر برنامه راهیان نور مجازی ویژه پایه های نهم تا دوازدهم در طی روزهایی بصورت جداگانه برای دختران و پسران در قالب های متنوع همچون روایت گری راویان دفاع مقدس، استفاده از ظرفیت طلاب به منظور پاسخ گویی به شبهات دینی، مذهبی، سیاسی و عقیدتی در این جنگ نرم و همچنین استفاده از ظرفیت مربیان طرح شهید بهنام محمدی به عنوان همراه برگزار می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها