خبرهای داغ:

آغاز ثبت نام داوطلبان انتخابات شورا‌ها در استان سمنان

ثبت‌نام از داوطلبان عضویت در انتخابات ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر، همزمان با سراسر کشور در استان سمنان آغاز شد.
کد خبر: ۹۳۲۷۰۹۹
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۹
آغاز ثبت نام داوطلبان انتخابات شورا‌ها در استان سمنانبه گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، روند ثبت نام تا پایان وقت اداری روز سه شنبه ۲۶ اسفند ماه در مجموع به مدت هفت روز ادامه دارد.
رئیس ستاد انتخابات استان سمنان گفت: چهار روش برای ثبت نام داوطلبان وجود دارد که روش نخست که حضور افراد در فرمانداری هاست به علت شرایط کرونایی و زمان بر بودن آن، توصیه نمی‌شود.
حبیب الله خجسته پور افزود: روش دوم استفاده از اپلیکیشن موبایلی است که این سامانه از طریق سایت وزارت کشور در دسترس است.
به گفته وی، در روش سوم داوطلبان از طریق رایانه‌های شخصی و در روش چهارم نیز با مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک می‌توانند ثبت نام کنند.
خجسته پور افزود: در همه این روش‌ها داوطلبان برای تحویل مدارک در مدتی بسیار محدود به فرمانداری‌ها مراجعه کنند.
وی همچنین اعلام کرد: مدرک تحصیلی مورد نیاز برای ثبت نام در شهر‌های کمتر از ۲۰ هزار نفر، فوق دیپلم و بیش از ۲۰ هزار نفر لیسانس است.
وی تصریح کرد: برخی از مقامات نیاز است که از کار فعلی خود استعفا داده و در زمان ثبت نام اصل مدرک موافقت با استعفا را هم ارائه کنند.
سید عباس دانایی دبیر ستاد انتخابات استان سمنان هم با بیان اینکه این ۲۱ شهر دارد گفت: شهر‌های با جمعیت ۵۰ هزار تا ۲۰۰ هزار نفر دارای شورای ۷ نفره با ۵ عضو علی البدل خواهند بود که بر اساس سرشماری سال ۹۵، سمنان، شاهرود و دامغان در این فهرست قرار دارند.
وی افزود: سایر شهر‌های استان سمنان دارای شورای ۵ نفره با ۳ عضو علی البدل خواهند بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار