جانشین سازمان بسیج دانش اموزی استان قم:

راهیان نور گنجیه ارزشمند دفاع مقدس با حضور پرشور ۱۳۱۰۰۰ دانش آموز در شبکه شاد برگزار شد

جانشین سازمان بسیج دانش اموزی قم گفت:: ما امسال شاهد حضور پرشور دانش آموزان در راهیان نور مجازی بودیم به طوری که بازدید برخط راهیان نور مجازی ۱۳۱۰۰۰ نفر و بازدید آفلاین راهیان نور مجازی ۱۶۰۰۰۰۰ نفر بوده است.
کد خبر: ۹۳۲۷۱۱۴
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴


سرهنگ سعید مهدیون جانشین سازمان بسیج دانش اموزی سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) استان قم در گفت و گو با خبر نگار خبرگزاری بسیج در قم گفت: سازمان بسیج دانش آموزی استان قم هرساله جهت آشنایی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در قشر تاثیر گذار دانش آموزی اردوی زیارتی راهیان نور را در دو بازه زمانی برگزار می‌کرد و حدود شش هزار نفر دانش آموز سالانه به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شدند که این اردو تاثیر بسیار خوبی در میان دانش آموزان داشت و به گفته برخی مدیران مدارس، حال و هوایی شهیدانه به مدارس می‌داد.


مهدیون خاطرنشان کرد:ما از این اردو شاهد برکات و معجزات زیادی بودیم و هستیم این اردو در واقع گنجینه ثروت دفاع مقدس و روایتگر فرهنگ ایثار و شهادت هست.

وی افزود: ابتدا کانالی در شاد با عنوان راهیان نور استان قم به آدرس (nor - qom@) ایجاد گردید که متن‌هایی با موضوع یادمان‌های راهیان نور در این کانال بارگزاری می‌شد سپس راهیان نور با پخش زنده روایتگری مجازی در پیام رسان شاد به کار خود ادامه داد که با مشکلات فنی بسیاری همراه بود.

وی افزود: در همین راستا با هماهنگی به وجود آمده یک گروه ۲۰ نفره دانش آموز بسیجی برادر و یک گروه ۲۰ نفره از دانش آموزان بسیجی خواهر همراه یک گروه مستند سازی متخصص به همراه سه تن از راویان شاخص استان به مناطق عملیاتی حق علیه باطل اعزم شدند و نتیجه این اعزام که هشت روز به طول انجامید تهیه ۱۲ کلیپ برای دانش آموزان از مناطق نور بود.

مهدیون اظهار داشت: راهیان نور مجازی در یادمان‌های اروند رود، شلمچه، طلائیه، هویزه، نهرخین، شهید زین الدین، طلائیه، فتح المبین، فکه و کانال کمین در طی دو روز در پیامرسان شاد برگزار شد که در این اردوی مجازی معنوی به دانش آموزان در قالب درس دفاعی ۸ نمره عملی ارائه گردید.

وی ضمن ابراز خرسندی از استقبال دانش آموزان ادامه داد: ما امسال شاهد حضور پرشور دانش آموزان در راهیان نور مجازی بودیم به طوری که بازدید آنلاین راهیان نور مجازی ۱۳۱۰۰۰ نفر و بازدید آفلاین آن ۱۶۰۰۰۰۰ نفر بود که این موضوع واقعا حیرت انگیز و ارزشمند است.

جانشین سازمان بسیج دانش اموزی سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) بیان کرد: همچنین در نظر سنجی‌های به عمل آمده، دانش آموزان رضایتمندی ۷۰ درصدی را از راهیان نور مجازی امسال داشتند.

مهدیون ادامه داد: امسال نه تنها این انس قلبی دانش آموزان با شهدا کمتر نشد بلکه بیشتر نیز شد؛ امسال ما شاهد حضور همه جانبه دانش آموزان در اردوی راهیان نور بودیم خیلی از کسانی که هرساله بدلیل محدودیت‌ها نتوانستند در این اردوی معرفتی شرکت کنند امسال علاوه برخود با خانواده خود در این اردو شرکت کردند.

وی در پایان نیز ضمن تقدیر از همه کسانی که سازمان بسیج دانش آموزی سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) استان قم را در برگزاری این اردو یاری کردند گفت:: اردوی راهیان نور مجازی امسال با مشکلات فنی همراه بود، اما در نتیجه واقعا کاری بسیار مفید و تاثیر گزار بود که انشالله بتوانیم استمرار این امر را شاهد باشیم.

انتهای پیام / افراسیابی
ارسال نظرات