میرجلیلی: تاکنون بیش از ۲۲۰ زندانی با پویش نذر رهایی به کانون گرم خانواده های خود بازگشتند

رییس سازمان بسیج ورزشکاران از آزادسازی بیش از ۲۲۰ زندانی جرائم غیرعمد در پویش نذر رهایی جامعه ورزش خبر داد.
کد خبر: ۹۳۲۷۱۶۰
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۳

 

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج ورزشکاران، صبح امروز در محل سالن شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی فدراسیون هندبال مراسم پویش نذر رهایی جامعه ورزش برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد برگزار شد.

در این مراسم مهدی میرجلیلی رییس سازمان بسیج ورزشکاران گفت: این سازمان با همکاری وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون های ورزشی، با ایجاد پویش نذر رهایی، جامعه ورزش را به کمک برای آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد فراخواند که ورزشکاران، مربیان و پیشکسوتان ما بار دیگر به کمک مردم شتافتند تا بازهم منش پهلوانی را متبلور کنند.

وی افزود: پویش نذر رهایی در فضای مجازی به خوبی جای خود را پیدا کرد و با ساخت پوستر و تیزر و پخش آن در صداوسیما و شبکه های اجتماعی توانست کمک های مردمی با پرچمداری جامعه ورزش را جمع آوری کند. در همین راستا بازیکنان سابق تیم ملی فوتبال نیز با اهدای دو پیراهن که به امضای آنان رسیده و مزایده آن به این پویش پیوستند.

میرجلیلی با بیان اینکه تاکنون تاکنون ۲۲۱ زندانی جرائم غیر عمد توسط این پویش به کانون گرم خانواده خود بازگشته اند، خاطر نشان کرد: استان مازندران با آزادسازی ۴۷ زندانی، استان البرز ۴۰ و استان کرمان با ۲۰ تاکنون رتبه های برتر این پویش در میان استان ها را کسب کرده اند.

رییس سازمان بسیج ورزشکاران در خاتمه نیز از تمام اهالی ورزش، ورزشکاران، مربیان، پیشکسوتان، مسئولین وزارت ورزش و فدراسیون های ورزش تقدیر و تشکر کرد.

 میرجلیلی: تاکنون بیش از ۲۲۰ زندانی با پویش نذر رهایی به کانون گرم خانواده های خود بازگشتند

ارسال نظرات