استاندار یزد:

پرورش انگیزه موزه‌داری مهم ترین ابزار بهره مندی از تاریخ یزد است

طالبی گفت: این نیاز هر زمان احساس می شود که بدانیم در مقاطع مختلف تاریخ چه رخ داده و یزد از چه داشته هایی بهره می برده است که موزه ها و پرورش انکیزه موزه داری یکی از ابزار مهم در این امر است.
کد خبر: ۹۳۲۷۲۹۲
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، محمدعلی طالبی استاندار یزد در آیین افتتاح موزه پست و فیلاتلیک یزد با بیان اینکه در یزد افراد علاقمند بسیاری موزه‌هایی با علاقه شخصی خود راه اندازی کرده اند اظهار کرد: موزه ایثار و شهادت در اردکان، موزه علوم طبیعی بهاباد و دیگر موزه‌های استان یزد هر کدام را که نگاه کنید استثنا هستند.

استاندار یزد با تاکید بر پاس داشت موسسان موزه‌ها افزود: این افراد با انگیزه خاصی تلاش و فعالیت می‌کنند به خاطر همین انگیزه‌ها ما هم خودمان را برای کمک به آن‌ها متعهد می‌دانیم.

وی با بیان اینکه برخی از تعهدات به موزه‌ها هنوز انجام نشده است تصریح کرد: دستگاه‌های مسئول در استان قدر چنین داشته‌هایی را بدانند و به آن‌ها در پیشبرد اهداف و برنامه هایشان کمک کنند، زیرا افراد علاقمند بدون چشمداشت برای ماندگاری تاریخ و فرهنگ این سرزمین همراهی می‌کننداین موضوع کمی نیست.

طالبی با بیان اینکه جهانی شدن شهر یزد مسئولیت سنگینی را بر عهده مردم و مسئولان استان یزد گذاشته است ابراز کرد: معرفی داشته‌های یزد به عنوان یک شهر جهانی بسیار حائز اهمیت است و این نیاز هر زمان احساس می‌شود که بدانیم در مقاطع مختلف تاریخ چه رخ داده و یزد از چه داشته‌هایی بهره می‌برده است که موزه‌ها و پرورش انکیزه موزه داری یکی از ابزار مهم در این امر است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار