مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ امام صادق(ع) استان بوشهر:
حجت الاسلام یعقوب یحیایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق(ع) استان بوشهر در مراسم عید مبعث گفت: عید مبعث، عید عزت و وحدت مسلمانان است.
کد خبر: ۹۳۲۷۳۳۷
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حجت الاسلام یعقوب یحیایی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) استان بوشهر در مراسم عید مبعث پیامبر اکرم در حسینیه شهید مدافع حرم محمد احمدی جوان گفت: بیست و هفتم رجب المرجب، سالروز بعثت نبی مکرم اسلام (ص) است و این روز، عید عزت و وحدت مسلمانان است.

حجت الاسلام یحیایی افزود: مبعث پیامبر اسلام بزرگترین حادثه تاریخ بشریت و نقطه عطف شیعیان و اهل سنت است و باید سنت نبی مکرم اسلام در جامعه اسلامی جاری شود.

وی اظهار کرد: برگزیده شدن حضرت محمد (ص) به عنوان پیامبر خاتم، محبت خداوند به بشر است و باید در حفظ و عمل به کتاب آسمانی او بکوشیم.

وی بیان کرد: با نزول نخستین آیه‌های قرآن، رسالت پیامبر (ص) برای هدایت بشریت به خداپرستی و توحید آغاز شد و خداوند با برگزیدن بهترین بنده خود به عنوان، ولی و پیامبر، شریعت، احکام و بینش معنوی را عرضه کرد.

یحیایی گفت: نبی مکرم اسلام (ص) مسلمانان را به عنوان برادران دینی همدیگر می‌دانست و اکنون مسلمانان بیش از هر زمان دیگر به وحدت احتیاج دارند.

وی افزود: مسئولان در حکومت اسلامی باید با الگو قرار دادن راه پیامبر برای حل مشکلات مردم تلاش کنند و منویات مقام معظم رهبری سرلوحه کار دولتمردان باشد.

مولودی خوانی و حضور خدامین عتبات عالیات به همراه پرچم مبارکه حرم امام حسین (ع) و حضرت عباس از دیگر بخش‌های این آئین بود که با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

پایان خبر/
ارسال نظرات
پر بیننده ها