خبرهای داغ:
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی:
همدان-نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: جهاد از واژه‌های زیبا و از مولفه‌های انقلاب اسلامی و نیز از علل محدثه انقلاب اسلامی ما است.
کد خبر: ۹۳۲۷۳۴۳
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰

جهاد از واژه‌های زیبا و مولفه‌های انقلاب اسلامی استبه گزارش خبرگزاری بسیج، حمیدرضا حاجی‌بابایی در آئین افتتاحیه چهار باب منزل مسکونی به همت گروه جهادی «حاج حسین همدانی» و بسیج دانشجویی در دانشگاه صنعتی همدان برگزار شد، با بیان اینکه این جلسه به خاطر جهادگران و خیّرین جهادی برگزار شده است، اظهار داشت: جهاد از واژه‌های زیبا و از مولفه‌های انقلاب اسلامی و نیز از علل محدثه انقلاب اسلامی ما است.

وی با بیان اینکه انقلاب ما بر این پایه بنا نهاده شده که می‌خواهیم جهادی کار کنیم و خود را هزینه کنیم تا انقلابمان بماند و به مردم خدمت کنیم، گفت: هرجایی که رشد کردیم کار برای انقلاب بود و هرجا پیشرفت داشتیم به خاطر حضور مردان و زنانی بود که خود را برای انقلاب هزینه کردند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهید «سلیمانی» و شهدایی همچون شهید «همدانی» و شهید «حججی» نمونه‌ای از افرادی هستند که مهمترین ویژگی‌ آنان این بوده که خود را فدای انقلاب کردند، گفت: این درست در مقابل ایده و تفکری است که انقلاب را برای خود می‌خواهند.

وی با بیان اینکه برخی انقلاب را می‌خواهند تا از آن استفاده کنند و هزینه‌ای هم برای آن نمی‌دهند، گفت: همه آسیب‌هایی که کشور امروز درگیر آن بوده متعلق به افرادی است که نه برای انقلاب هزینه دادند و نه می‌خواهند هزینه‌ای کنند، بلکه انقلاب را برای منافع شخصی خود می‌خواهند.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه هر آنچه بتوانیم کار جهادی انجام دهیم بسیار ارزشمند است، گفت: کار جهادی تنها این نیست که یک انسانی مدرسه‌ای و خانه‌ای بسازد و یک روستایی را آباد ‌کند؛ آن ظاهر کار بوده و اساس کار این است که نیت جهادی داشته باشیم چون نیت کار را درست می‌کند.

وی با بیان اینکه این روزها سخنرانی کردن مثل عمل جراحی قلب است و بسیار مهم گفت: باید به شکلی عمل کرد که قلب را نجات داد اما رگ را نزد؛ نباید گاهی انتقادهای ما سیاه‌نمایی تلقی شود.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه دولت‌ها اجاره‌نشین و مانند مسافرانی هستند که در واگن قطار سوار شده‌اند، گفت: ما باید همان قطار که اصل نظام است را تعریف کنیم و خدمات نظام را تبلیغ کرد.

وی با بیان اینکه در جمهوری اسلامی هزاران کار انجام می‌شود، گفت: این روزها انقلابی‌ترین فرد کسی است که سیلی بخورد تا سیلی به صورت نظام نخورد؛ گاهی به اسم دفاع از انقلاب، خود را سیلی می‌زنیم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه گروه‌های جهادی صادقانه کار می‌کنند و این ارزشمند است، گفت: در حال حاضر توسط مجموعه سپاه به عنوان قرارگاه محرومیت‌زدایی کارهای مهمی انجام می‌گیرد؛ در خلیج فارس شاهد ایجاد پالایشگاه بزرگ و تولید بنزین هستیم که از آذر ماه موفق شدیم ۴۰ میلیون لیتر در روز بنزین صادر کنیم در حالی که تمام تولید ما ۱۰۶ میلیون لیتر است.

وی  با اشاره به راه‌اندازی پتروشیمی ابن سینا در همدان گفت: خط گاز اتیلن این مجموعه از عسلویه می‌آید؛ هفته گذشته نیز موفق شدیم از صندوق توسعه ۲۲۰ میلیون دلار برای آن وام بگیریم که ۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان می‌شود در حالی که بودجه عمرانی استان ۴۰۰ میلیارد تومان است.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه کارهای زیادی در کشور شده و گاهی کم می‌آوریم که اقدامات را بگوییم، اظهار کرد: البته از طرفی وضعیت معیشت مردم خوب نیست و گرانی وجود دارد؛ اینها چیزهایی است که باید نقد شود.

وی با بیان اینکه بخشی از مشکلات کشور به داخل و برخی به خارج از کشور برمی‌گردد، افزود: همه اینها را باید گفت و درست نقد و دفاع کرد و حواسمان باشد واقعیت‌‌ها را بگوییم و در جایی که کسی کوتاهی کرده است، محکم بایستیم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با کسی رودربایستی نداریم و باید کم‌کاری‌ها را گفت، تأکید کرد: شجاعت و مردانگی می‌خواهد که از رهبری جلو نزنیم و از ایشان عقب نیفتیم.

وی با بیان اینکه ما باید محکم از نظام دفاع کنیم و به هر کس که به نظام آسیب می‌رساند حمله کنیم، گفت: هر کس با رفتار خود فردی را از نظام جمهوری اسلامی مایوس و ناامید کند، غیر قابل بخشش است‌.

حاجی‌بابایی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی به افرادی نیاز دارد که خود را برای نظام هزینه کنند، عنوان کرد: برخی مغرور به مال و جمال و ... هستند و بدترین ‌نوع آنها مغرور به تقوا است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه تقوا رمز بصیرت است، گفت: حرکت و هزینه کردن برای امام از مولفه‌های تقوا است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه گروه‌های جهادی بی‌نام و نشان و با اخلاص کار می‌کنند و به طور قطع خدا از آنان تقدیر خواهد کرد، تصریح کرد: هر کس به این نظام خیانت کند سرپا نمی‌ایستد و به شکلی زمین می‌خورد.

وی با بیان اینکه خدا به همه ما توفیق عنایت کند که خدمتگزار مردم باشیم، گفت: باید در کنار رهبر انقلاب که در دنیا به پاکی و صداقت وی وجود ندارد، بمانیم.

حاجی‌بابایی با تاکید بر اینکه رهبری، همه چیز را در خدمت برای مردم می‌داند، افزود: مردم شایستگی خدمت را دارند چراکه با وجود همه سختی‌ها ایستاده‌اند و تحمل می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات