خبرهای داغ:
اسدآباد-بخشدار پیرسلمان از برگزاری میز خدمت با حضور مسئولین شهرستانی و خدمات‌رسانی گروه‌های جهادی در روستای ماوی شهرستان اسدآباد خبر داد.
کد خبر: ۹۳۲۶۴۸۴
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰

خدمات‌رسانی گروه‌های جهادی در روستای ماویمحمود فیروزبخت در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد اظهار داشت: با هماهنگی پایگاه شهید بروجردی بخش پیرسلمان و بسیج کارمندی و کارگری سپاه شهرستان اسدآباد و با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی میز خدمت در روستای ماوی از توابع بخش پیرسلمان به صورت چهره به چهره برگزار و اهالی خونگرم این روستا به صورت رو در رو موضوعات مربوطه را مطرح کردند.

وی گفت: به منظور خدمات‌رسانی به اهالی روستای طویلان علیا از توابع بخش پیرسلمان در قالب اجرای طرح سردار شهید «حاج قاسم سلیمانی» تیم‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی و گروه‌های جهادی سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان در این روستا مستقر و نسبت به ارائه خدمات رایگان به اهالی از جمله درمان، توزیع ماسک، توزیع مواد ضد عفونی، روانشناسی، دندانپزشکی و... اقدام کردند.

بخشدار پیرسلمان تصریح کرد: همچنین مراسم آبروی محله در روستای منورتپه از توابع بخش پیرسلمان به همت سپاه بخش پیرسلمان در راستای زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و ارج نهادن به خون پاک شهیدان با حضور پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت، جانبازان و خانواده‌های معظم شهدا برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات