مسئول بسیج طلاب سپاه روح‌الله استان مرکزی:

راه‌اندازی نهضت ایثار و شهادت مهم‌ترین کار جامعه روحانیت در دفاع مقدس است

حجت‌الاسلام «ابوالفضل رجبی» گفت: مهم‌ترین کاری که روحانیون در دفاع مقدس علاوه بر نقش آفرینی در عرصه‌های رزمی انجام دادند راه‌اندازی نهضت ایثار و شهادت بود که در واقع مسیر ازخودگذشتگی را به رزمندگان آموختند.
کد خبر: ۹۳۲۷۳۶۷
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، حجت‌الاسلام «ابوالفضل رجبی» مسئول بسیج طلاب سپاه روح الله استان مرکزی امروز (چهارشنبه) در آیین تجلیل از ۱۱۰ شهید روحانی و رزمندگان طلبه استان مرکزی اظهار داشت: چهارمین مراسم تجلیل از روحانیون و رزمندگان ایثارگر  استان مرکزی به همت سازمان بسیج طلاب و با مشارکت کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی و ستاد چهل سالگی دفاع مقدس برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه ار روحانیون و رزمندگان که در دفاع مقدس نقش داشتند تقدیر شد و همچنین رونمایی از کتاب سیم خاردار به نوشته حجت‌الاسلام عسگری که از روحانیون رزمنده و ایثارگر استان مرکزی بودند و کتاب قاب های خاطره پنج که آثار و معرفی روحانیون رزمنده در آن تهیه شده بود انجام شد.

مسئول بسیج طلاب سپاه روح الله استان مرکزی اظهار کرد: استان مرکزی یکصد و ده شهید والامقام تقدیم انقلاب اسلامی کرده و همچنین ۱۶۵ روحانی رزمنده و ایثارگر دارد که در کتاب قاب های خاطره پنج تصاویر آنها موجود است.

وی بیان کرد: همچنین آیین تقدیر از فرزند شهید حجت الاسلام مجتبی اکبر زاده که به عنوان شهید شاخص استان مرکزی محسوب می‌شود، برگزار شد.

رجبی تأکید کرد: جامعه روحانیت در دفاع مقدس و عرصه های دفاع از انقلاب و ارزش‌های اسلامی همواره جلودار و پیشتاز بودند و امروز باید به نقش مؤثر آنها پرداخته شود.

وی اضافه کرد: اجلاسیه طلاب و روحانیون استان مرکزی که در هفتم شهریور سال ۹۸ در محلات با محوریت شهید محلاتی و شهید اکبر زاده شهید شاخص استان مرکزی برگزار شد مهمترین اقدام در خصوص تبیین نقش طلاب در دفاع مقدس بود و امروز کلیه فعالیت‌ها با محوریت شهدا در ادامه فعالیت‌های ارزشمند کنگره شهدای استان است.

مسئول بسیج طلاب سپاه روح‌الله استان مرکزی خاطرنشان کرد: مهم‌ترین کاری که روحانیون در دفاع مقدس علاوه بر نقش آفرینی در عرصه‌های رزمی انجام دادند راه‌اندازی نهضت ایثار و شهادت بود که در واقع مسیر ازخودگذشتگی و مجاهدت را به رزمندگان آموختند.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات