معاون محرومیت زدایی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق کشور:

همزمان با هفته وحدت ۴۳ پروژه عمرانی و فنی در سراوان به بهره برداری رسید

سراوان-معاون محرومیت زدایی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق کشور گفت:۴۳ پروژه عمرانی و فنی به ارزش ریالی بیش از چهار میلیارد تومان در هفته وحدت در سراوان به بهره برداری رسید و تقدیم مردم این شهرستان شد.
کد خبر: ۹۳۲۷۴۷۳
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰

سرهنگ پاسدار علی اکبر جعفری در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: همزمان با آغاز هفته وحدت و عید بزرگ مبعث  در قالب تداوم رزمایش کمک های مومنانه در راستای مواسات و همدلی با محرومین تعداد 200 سری جهیزیه اهدایی مقام معظم رهبری( مدظله) به نیازمندان سراوانی اهدا شد.
 
معاون محرومیت زدایی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق کشور افزود: این مراسم با مساعدت نیروی زمینی سپاه و معاونت محرومیت زدایی قرارگاه قدس سپاه با محوریت قرارگاه سجاد در شهرستان سراوان برگزار شد.
 
این مسئول بیان کرد: همزمان با این عمل خیر در آستانه عید مبعث رسول مهربانی ها  نیز تعداد ۴۳ پروژه عمرانی و فنی به ارزش ریالی بیش از چهار میلیارد تومان نیز به بهره برداری رسیده و تقدیم مردم شریف سراوان شد.
 
سرهنگ جعفری اظهار داشت: با همت نیروی زمینی و قرارگاه قدس بالغ بر ۱۳۵۵ عرصه عمرانی، بهداشتی، فنی، آموزشی، کشاورزی و محرومیت زدایی به ارزش ریالی بالغ بر ۴۳ میلیارد تومان را در سراوان اجرا شده است.
ارسال نظرات